Verdens beste OBS!

Dette er på ingen måte snikreklame eller sånn altså, jeg vil bare fortelle en fin historie oppi alt det vanskelige ❤

Oscar har hele tiden hatt ulike interesser oppigjennom. I perioder har det vært veldig intenst men det har skiftet.
En periode var det brannbiler.
Så var det kattepuser

Da Oscar var mindre hadde han en periode med safari yoghurt apen. Altså figuren som er på embalasjen til yoghurten.
Han pleide å ta med embalasjen på rommet og si; ae, ae, ae…ooooh aaaaah❤
Så skiftet de bilde og Oscar ble skuffet.

Oscar fikk låne en ape av en venn han går på skolen med. Den tok opp lyd og gjentok osv. Oscar lekte så mye med den at den ble ødelagt.
Han har også hatt en annen ape med lyd som han lekte så mye med at den også ble ødelagt…

Forrige uke hadde obs en kampagne for safari yoghurt og der hadde de en STOR safari bamse som reklame. Jeg spurte de som jobbet der om jeg kunne få kjøpe bamsen da jeg så mørkt på vår odds å vinne en slik bamse(men jeg melde oss på konkurransen også altså, i tilfelle…)

Og vet dere hva de nydelige folkene på Obs sa???
Kom tilbake på lørsdag ettermiddag så skal Oscar få den❤

Og jeg og Oscar kom tilbake på lørdag ettermiddag. Han ville kjøre rulletrapp og jeg og Odin hentet apen. Og da Oscar kom nedover rulletrappa strålte han opp når han så oss stå der med apen❤
Og apen Safari og Oscar har sovet sammen hver kveld etter det ❤

Så tusen takk til Obs!
De gjorde en liten gutt og mora veldig glade!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg