Oscar 6 år :)

I går min elskede engel ble du 6 år 🙂
Det var en følelsesmessig berg og dalbane for din kjære mor.
Jeg er så lykkelig for at du vokser og blir eldre og at du har det bra.
På den andre siden så synes det bedre og bedre hvor spesiell du er.

Du er snill, tålmodig, modig, sterk og god. Du er bestemt og sta men også medgjørlig og tøyelig.
Du er så glad i oss og viser det på din måte, og vi er så glade i deg!

Forrige uke skrev vi deg inn på skolen og mamma jobber allerede i kulissene for at overgangen skal bli så bra som mulig og at du skal få det fint på den nye skolen din. Det er mye jobb, mange møter og flere søknader, men det er en del av min jobb. Og du og din fremtid er verdt hvert minutt.

I går feiret vi med familien og selv om det var mye folk og styr tok du det som en helt 🙂
I dag er det barnebursdag, og mamma pynter og baker og styrer for at både du og alle gjestene skal ha det bra, Jeg håper det går bra og at du får en fin dag. Heldigvis vet jeg at alle barna i barnehagen og foreldrene på gruppa de vet og tar hensyn…

så får vi se om mamma klarer å blogge i kveld for å fortelle om hvordan det hele gikk.

Ønsk oss lykke til 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg