Jeg er supermann…

Smilet det er alltid på plass.
Og utad så stråler man, følelsene er låst bakom glass.

Jeg har min rustning på for å vise hvor tøff jeg er.
Og i min rustning er jeg uovervinnelig og svær.

For jeg er supermann, jeg hjelper alle som jeg kan.
De andre kommer først,jeg stiller opp for alle mann.

Og jeg tar alltid telefonen når den ringer.
Alt hva folk kan måtte trenge, jeg kjører og jeg bringer.

Jeg har min rustning på da er jeg sterk som få.
Og inni rustningen er det ingen som kan nå.

For jeg er supermann, jeg hjelper alle og en hver.
Ja jeg er supermann, jeg er sterk og tøff og svær.

Mine venner snakker om sine følelser og liv.
Og jeg vil lytte, støtte, jeg vil aldri skape tvil.

Jeg har min rustning på da kan jeg tåle alt.
Alle sorger, alle klager, løfte opp alle som falt.

For jeg er supermann, jeg har superdrakten på.
Når jeg er supermann, er det null problem å stå.

Men bak min maske er det ingen som for se.
Når noen spør; går det bra?
Kan jeg snu meg bort å le.

Jeg har min rustning på for da kan ingen såre meg.
Da vet de andre at, at jeg vil alltid redde deg.

For jeg er supermann, jeg trenger ikke batteri.
Ja jeg er supermann, jeg er full av energi.

Min rustning skinner, den er nydelig og ren.
Men under panseret er sår og brekte ben.

Jeg har min rustning på,i annsiktet et smil.
Men under overflaten, lurer tårene og tvil.

For jeg er supermann og det er ingen som får vite.
Ja jeg er supermann jeg kan iķke vise at jeg sliter.

Du kan se meg smile, synge, være glad.
For det er henne alle ønsker og vil ha.

Og i min rustning er jeg super, jeg er trygg.
Men inni føler jeg meg, tykk og fæl og stygg.

Men jeg er supermann og inni det får ingen se.
For jeg er supermann, jeg får alle til å le.
Ja jeg er supermann, du kan stole trygt på meg.
For jeg er supermann, jeg stiller alltid opp for deg.

Men i mitt mørke er jeg liten, jeg er svak.
De tunge tankene er kun min egen sak.

Du ser min rustning og det finnes ingen tvil.
At jeg er sterk og modig, full av pågangsmot og stil.

For jeg er supermann, det finnes bare en.
Jeg dukker alltid opp, er aldri for sen.

Du ser en supermann og du er mektig imponert.
Du ringer henne når, når ditt liv har implodert.

Jeg er ustoppelig, nei ingenting kan stoppe meg.
Jeg er ustanselig, for jeg er sterk og snill og grei.

Og bak min rustning er det ingen som kommer inn.
Ingen inn i hjertet, inn i tanker eller sinn.

For jeg er supermann, at jeg er sterk det er ikke tvil.
Ja jeg er supermann, det er min stil, det er mitt liv…

2 kommentarer
    1. Leste bloggen din her om dagen, og tenkte å sende en liten kommentar din vei. Virker som om du har veldig lyst til å ha en kjæreste, men at du er superredd for å bli såret en siste gang. Det skjønner jeg! For hver gang noe sånt skjer så ripper man opp i gamle Traumer. Ting setter spor. Du er redd for å dumme deg ut igjen også. Likevel så gikk det kanskje slik med de to siste mennene dine for en grunn. Så jeg ønsker deg mot til å møte noen du vil møte. Til å lære noe nytt. Til å være uredd og forstå deg selv på et dypere plan. Ønsker deg all lykke på jord, både for deg og dine to små. Uansett hvor veien går, du er, som du sier, sterk-og god.

      En god jul og et godt nyttår ønskes til deg og dine
      Ps: Kjenner deg ikke personlig, men du skriver fengende! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg