Fall på meg…

Fra meg til deg…

Før eller senere vil det nok hende.
Lyset vil komme, noen vil sende.
Jeg ser bare sirkler, av glede, av lys,
så jeg vet ikke hvem.
Jeg har gjemt bort mitt hjerte før,
Aldri gitt det til dem…
Jeg ser at det kommer nå, men ser ikke rett.
Jeg har ventet så lenge nå, alt jeg har stengt inne, muren oppe og alt jeg har sett…

Fall på meg.
Med alt du er.
Fall på meg.
Kom inn, kom nær.
Fall på meg.
Ja fall på meg.
Fall på meg.
Med lyset i deg…

Det vil komme som en kule,
Rett inn i min sjel.
Rive meg i stykker,
Men gjøre meg hel.
Jeg er villig til å kjempe for det.
For å føle noe nytt,
for å vite hvordan det føles når man finner en å dele hjertet sitt med…

Så fall på meg.
Med alt du er.
Fall på meg.
Kom inn, kom nær.
Fall på meg.
Ja fall på meg.
Fall på meg.
Med lyset i deg…

Før eller senere måtte det skje.
Veggene raknet, muren falt ned.
Nå står jeg her engang til,
rykket tilbake til start.
Der jeg engang begynte,
jeg er åpen, rå og sart.
Jeg skal gå denne veien nå, det er det jeg ser…
Det er noe jeg må, begynne å føle,
jeg har fått troen nå og jeg vil ha mer…

Fall på meg.
Med alt du er.
Fall på meg.
Kom inn, kom nær.
Fall på meg.
Ja fall på meg.
Fall på meg.
Med lyset i deg…

Jeg vil så gjerne tro på den verden vi kan se.
Millioner av partikler som svever og det…
Det er en mening, en vei, vinter blir til sommer…
Jeg føler, jeg kjenner, jeg ser og jeg vet.
Jeg kan ikke se fremtiden, men jeg vet at den kommer…

Så fall på meg.
Med alt du er.
Fall på meg.
Kom inn, kom nær.
Fall på meg.
Ja fall på meg
Fall på meg.
Med lyset i deg…

Jeg lukker øynene.
Da ser jeg deg klart for meg.
Jeg puster inn og da fyller du hele meg.
Jeg har sluppet deg inn og nå kan jeg føle deg…

Så…
Fall på meg.
Med alt du er.
Fall på meg.
Kom inn, kom nær.
Fall på meg
Ja fall på meg.
Fall på meg.
Med HELE deg!
❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg