Dere er grunnen…

Hjertet mitt slår enda og dere er grunnen.
Til at jeg ikke sover, vær snille og sov.
Og alle bekymringer, dere er grunnen.
Det at jeg puster, jeg er håpløs nå.

Jeg kan bestige alle fjell jeg.
Og svømme alle hav for,
Jeg vil være nære,
Og passe på dere mine kjære.
For dere må vite at for meg.
Så er dere grunnen.

For mine hender skjelver og dere er grunnen.
Mitt hjerte det blør, jeg trenger dere nå.
Hvis jeg kunne styre tidens tann,
Skulle jeg sørge for at alle sorger forsvant.
Jeg skulle tilbragt hver time i alle dager å hold dere trygge.

Jeg kan bestige hvert fjell jeg.
Og svømme alle hav for,
Jeg vil være nære,
Og passe på dere mine kjære.
For dere må vite at for meg.
Er dere grunnen.

Jeg vil være sterk for dere.
Jeg vil bare gi dere glede.
Jeg skal holde dere varme.
Jeg skal beskytte mot all harme.
Jeg skal holde rundt dere i kveld.

For jeg kan bestige hvert fjell jeg.
Og svømme alle hav for,
Jeg vil være nære,
Og passe på dere mine kjære.
For dere må vite at for meg;

Er dere grunnen…

Oscar❤ og Odin❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg