Under dyna.

Nå har jeg lagt meg og jeg håper jeg får ligge under dyna en stund. Kanskje jeg til og med får meg en liten blund.

Begge ungene ligger tungt og sover. Det er som natten hvisker; bare slapp av, det går bra, jeg lover…

Men hodet vet at en hel natt søvn er som å drømme om bøtter fulle av gull, for Oscar han finner på mye sprell og tull.

For han kan finne ut at han vil stikke av. Og det vet vi jo alle at er slettes ikke bra.

Men vi låser oss inne og bolter alle dører og mor hun sover med et øye åpent og åpne ører.

Og mamman hun sover på fjærlette vinger. For hun vet aldri, nei aldri hva natten den bringer…

Men jeg har lagt meg under dyna for å slappe av en stund og kanskje hvis jeg er heldig får jeg mer enn en 30 minutters blund…

God natt 💙

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg