Innkalling til Tannlegen…

For ca 1 mnd siden fikk vi en innkalling til tannlegen til Oscar. Han har jo fylt 3 år…Jeg kjente hjertet sank i kroppen. Jeg har aldri vært redd for tannlegen eller noe sånt. Jeg har egentlig alltid hatt et veldig bra forhold til tannleger. Men Oscar biter jo HARDT sammen når vi prøver å fiske noe ut av munnen hans. Han er veldig flink til å pusse tennene og det liker han heldigvis godt.

Jeg ringte tannlegen og “advarte” om at Oscar er som han er. De sa at de har mange ulike barn innom men jeg er usikker på om hun i tlf egentlig forstod hva jeg mente. Så jeg er nervøs…Både i forhold til nytt sted og nye folk og det med lua og jakka…så det spørs om han bare må få gå med jakka og lua si inn til tannlegen imorgen….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg