Også var det Odin da!

Stakkars lillebror som hadde et alvorlig fall på torsdagen. Han fikk en “pølsekul” som man ser i Donald blader og liker IKKE å ligge på gulvet å bli skiftet på. Skjønner jeg meget godt for å si det sånn. Det virker ikke som han har fått hjernerystelse, HELDIGVIS! Og store deler av helga var han i fin form.

Søndag endret det seg og han ble gradvis mer sutrete/grinete/klengete/masete utover ettermiddagen…så nå er jeg meget spendt på formen imorgen. Han snorker som en lastebilsjøfør etter et karbonadesmørbrød med erterstuing og en øl…sååå….nærvene er i helspenn. Jeg var hjemme nesten hele uka(bare ikke mandag) med en syk Oscar så nå er det vel Odin sin tur da.

Jeg er fortiden sykemeldt for å hente meg inn litt pga manglende nattesøvn bl.annet. og hvis jeg er helt erlig med meg selv så er jeg nok ganske deprimert om dagen også. Det føles som at jeg ikke får puste. Jeg føler ikke akkurat at jeg får hentet meg inn så mye da for å si det sånn…så nå er jeg spent på hva morgendagen bringer… God natt 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg