Våknet i en blodpøl…

Det å finne Lykke i ulykka er det noe som heter og det er der jeg prøver å ha fokuset i dag…

I går klarte Oscar å slå seg i tåa som han har skadet fra før(det er misstanke om brudd)😭

Han fikk SKIKKELIG vondt! Han har som kjent en enormt høy smerteterskel og han gråt og klaget hele kvelden…Han fikk smertestillende og sovemedisin igjen og sovnet heldigvis.

Våknet 05.50 imorres og gurgla rundt og kvittra som han pleier. Jeg hentet han ned i mørket og han la seg i saccosekken og kikket på tv.

Så setter jeg på lyset og ser på foten, den er full av BLOD! Over hele foten!!! og negelen ser rar ut…

Han ville dusje selv…men gråt og klaget litt i starten. Blodet ble vasket bort og jeg går opp for å hente klær til han og skrur på lyset!

Da ser jeg det!!!! Det var blod OVERALT! seriøst OVERALT! og neggelen ligger i senga. Det var blod helt inn til dyna igjennom dynetrekket, inn til puta gjennom putetrekket og tvers igjennom overmadrassen…

STAKKARS, STAKKARS OSCAR…😭💔
Det må jo ha vært så vondt. Men jeg har ikke sett noen ting eller hørt en lyd…😱

Men det finnes lykke i ulykken!
For tåa er nå normal størrelse og det virker ikke som det er så vondt lengre og er vi heldige er det ikke brudd allikevell bare en/to skikkelige smeller. Og nå som negelen har falt av har alt blodet kommet ut og ny negel kan få vokse ut…

Vi beholder rullestolen noen uker til og gjør det beste vi kan for at Oscar skal ha det best mulig ❤

Nå er alt vasket og skiftet og Oscar har fått bandasje på tåa og is og hjemmelaget pizza. Vært på to trilleturer i rullestolen og vi lever alle sammen 😅😘❤

Håper på en mindre dramatisk oppvåkning imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg