Planlagt sammenbrudd…đŸ„ș

Ja folkens her i gÄrden mÄ man planlegge sammenbruddene sine og mitt ble instilt til i dag


Jeg sliter med samvittigheten rundt avlastningen til gutta

Oscar er hos en flott BPA og Odin er hos en fantastisk familie og jeg VET de har det kjempefint og koser seg men samvittigheten min river meg i filler


Ungene mine er ikke her hos meg💔
Og det er jeg som har bestemt at det skal vÊre sÄnn
Jeg fÞler meg bÄnn i bÞtta og som verdens vÊrste mamma


JEG satte de to til verden og det er JEG som skal ta vare pÄ dem!

Men


Jeg har kjent pÄ en utmattelse siden fÞr jul

Alt dette med barnevernet og Oscar og sykehuset og Odin som har startet pÄ BUP og alt med meg selv osv

Jeg hadde et mini sammenbrudd pÄ sykehuset da alt toppet seg med narkosen til Oscar og da en svÊr biker dude kom bort Ä lurte pÄ om det gikk bra tok flauheten over og jeg tok meg sammen


SÄ har det gÄtt slag i slag

Oscar har hatt nye kuler i hodet og allergiske reaksjoner og nye leger og ny info og videre utredning. Og jeg er sÄ glad for at toget nÄ gÄr fremmover og at han/vi blir hÞrt og at legene bekrefter det jeg ser og tenker

Selv om det svir enda mer i SinnaLine at legene nÄ stÞtter det denne dusten av en lege meldte meg til barnevernet for!

Jeg blir sÄ sint og lei meg og forbanna og letta og kvalm og ALT!!!pÄ fuckings en gang nÄr legen nÄ bekrefter at Ibux er farlig for Oscar og at kulene helt klart kan ha en sammenheng med anfallene og forstoppelse..
For tidligere har jeg blitt fremstilt som gal og nevrotisk og at jeg tror jeg er lege og at alt dette bare er tull og ikke minst at jeg slÄr ungen min i verste fall for kulene kommer Iallefall IKKE av at han slÄr seg selv i hodet fordi han blir dÄrlig av IBUX NEI!!!

FORBANNA HELVETES DRITTSEKKER!
Vil jeg hyle!
Beklager sprÄkbruken folkens!
Men altsÄ hvordan kan legenorge fungere sÄnn

Hadde legene i sommer kontaktet for eksempel hudlege da
eller allergolog som jeg(den hysteriske bedreviteren) foreslo da, for Ä fÄ inn eksperter pÄ omrÄdet. SÄ hadde kanskje sÄ sinnsykt mye smerte og traumer for den nydelige gutten min vÊrt unngÄtt


SĂ„ hadde vi kunnet gi ungen min riktig behandling!
Og som fastlegen presiserer;
EN tlf fra mr.arrogant drittsekk lege som meldte til barnevernet til enten han selv eller Trondsletten hadde stoppet HELE barneverfadesen!

Det er tÞft Ä svelge selv om det er over nÄ og vi mÄ se fremmover og vi nÄ seiler i riktig retning


Men det gjÞr sÄ vondt, det har satt ulidelige spor
minner jeg ikke kommer over, traumer som blir der for alltid. PÄ tross av at man er fullstendig uskyldig blir man most igjennom et system som ikke ligner grisen og kommer ut i motsatt ende knekt, brutt ned og medtatt


Kroppen stopper opp og vil ikke mer, man fÄr ikke sove, vil ikke spise, blir apatisk og nedbrutt


Men man reiser seg igjen


Og gĂ„r pÄ 

I gÄr var en tÞff dag og i dag var en tÞff dag.
Allergologen var super! Virkelig! Og det var hudlegen forrige uke ogsÄ NĂ„ har vi tatt fĂžrste steget pĂ„ en laaaaang stige for Ă„ hjelpe Oscar. Men nĂ„ fĂ„r vi i det minste hjelp! Og det er jeg veldig, veldig glad for


Og jeg er takknemlig for at BUP ser og vil hjelpe Odin og veien der er ogsĂ„ lang men vi har begynt Ă„ gÄ 

Bare at jeg er med pÄ hvert steg

Og jeg koordinerer og organiserer og er der fþr, under og etter
Alene


Selv om jeg har en flott kjÊreste som bidrar det han kan og flere gode venner jeg vet jeg kan ringe og sÞstra mi og broren min og deres respektive sÄ er jeg alene

Jeg er med pÄ alle avtaler og pÄ alle mÞter og fÞlger opp medisiner og annet.
Og det skal jeg SelfĂžlgeli gjĂžre ogsĂ„â€

Men nĂ„r Oscar hylgrĂ„tene og med sammenbrudd tviholder fast i meg nĂ„r jeg MÅ levere han pĂ„ skolen for Odin skal pĂ„ BUP i dag

Ja da rakner det for a’mor altsÄ 
Det var sÄ vondt at jeg har ikke ord og ikke kunne jeg vise hvor mye det pÄvirket meg heller. Jeg hedde ikke tid til Ä slippe ut mine fÞlelser for vi mÄtte videre til leste mÞte.
Og Odin Ă„pner seg opp om vanskelige ting(som han selfĂžlgeli skal og jeg er sĂ„ stolt over hvor flink han er og hvor trygg han er❀ )hos BUP sĂ„ blir det rett Og slett for mye altsÄ 

Det er sÄ mye som er vondt og urettferdig fÞles det som
og jeg er sÄ sint pÄ enkelte som ikke gidder Ä bidra og ikke tar seg sammen nok til Ä stille opp for gutta


Men hva skal jeg med sinnet?
Det fþrer ikke frem

Det vil ikke fÄ ting som er gjort til Ä bli ugjort, det vil ikke motivere enkelte til Ä sette ned flaska og se utover seg selv og sin egoisme. Man kan ikke tvinge noen til Ä se


Men i dag skal jeg fÄ lov til Ä grÄte!
I dag skal jeg sette meg i badekaret og skru pÄ dusjen og hyle og grine og skrike og banne og ja
I dag mÄ det ut


For i dag er det bare meg her hjemme

(Og katta da
😘)
SÄ i kveld og i natt skal sammenbruddet fÄ komme


I morgen kommer en ny dag


Det blir litt verre

Men sĂ„ MÅ det bli litt bedre


4 kommentarer
    1. Leser alltid bloggen din, helt utrolig hva dere gĂ„r gjennom, du mĂ„ iallefall ikke ha vond samvittighet for en frihelg, sĂ„ lenge guttene trives, lag deg en fin helg med kjĂŠrest, du fortjener detđŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg