Når du stryker hånda over kinnet mitt❤

Når du ikke kan snakke og ikke har ord.
Er det ikke alltid like lett å være din mor…

En mor skal oppfatte, hun skal hjelpe og forstå. Men uten ord blir det fort vanskeligere enn som så…

Du kan smile du kan le, du er snill som bare det. Og det handler ikke om å lytte alltid men mere om å føle og å se…

Mor må tolke kroppen din, hver en rykning, hvert et hvin…Hun må bruke andre sanser, når du hopper, når du danser…Er du sliten eller glad? Har du vondt eller har du det bra?

Du kan se meg dypt i øynene og jeg ser at det er noe du vil si…
Det kan komme mange lyder, både; oh, ah og ih…

Men når ordene er borte da må kroppen steppe inn.
Og når du løfter hånda kjære deg og stryker den over mitt kinn…

Da er det ingen tvil i mammas hjerte!
Og selv om dagene kan være tøffe og fylt med mye smerte…
Så vet jeg du er glad i meg…
Og jeg er uendelig, uendelig glad i deg!

Man kan si så mye uten ord!
Og du er så smart, så flink og så stor!❤
Du viser ofte at du har vondt, er frustrert og lei…
Og jeg prøver mitt aller beste for å tilrettelegge, ta bort smerter og gjøre det beste for deg.

Forstår du det kjære gutten min?
At mamma elsker deg og du er så fin!!!

Og jeg velger å tro at i hjertet ditt,
så vet du hva kjærlighet er når du stryker hånda over kinnet mitt…❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg