NÅ! Ble det mye her…!

Fy shit pommes frites…

Jeg skal faan meg testes kjenner jeg!!!

I dag skal jeg inn på sykehuset å operere/fjærne svulsten i magen. Under narkose selfølgeli…!

I går kveld var JM kvalm…Han skulle bli med på sykehuset i dag å støtte meg og kjøre meg hjem når jeg våknet til…Han har spydd i hele natt….!

Så går jeg opp for å hente Oscar og tror dere ikke han HALTER!!! Er skikkelig håven og blå på storetåa og viser at han har smerter!!!

Nå har jeg puls på 100ogørtogførti og er kvalm og alt…

Oscar må ha røngten da han kan ha brekt noe uten å få til å si det…men halting er jo en indikasjon for å si det mildt og dette blir 2 gang dette skjer…så jeg må fikse så han kan få ta røngten i dag.

JM må få ligge i karantene i kjelleren så han ikke smitter oss resren og jeg må på sykehuset…

Hvis alt går bra denne dagen da!?!

Få faan ass!!! Fy faan!!!

(SORRY)…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg