Lufte leggen litt…😅

I dag hadde Oscar fÄtt time pÄ sykehuset etter at mora hadde ringt bÄde barn mottak og Trondsletten og fÄtt hjulene i gang.
Jeg har noen gode nyheter oppi det hele!
Og det er at MR viser at det ikke er noe gÊli inne hodet til Oscar
AltsÄ at det ikke er hjernesvulster eller sÄnn. Men bildene viser ogsÄ at han har et hematom mellom skallen og huden
Hvor det kommer fra og hvordan det kom dit vet ingen


Om det er dette hematomet som gjÞr til at alle disse andre kulene dukker opp og blÞr vet heller ingen. Men nÄ har legene bestemt seg for;
Å FINNE DET UT!!!❀

Herfra starter den store elimineringsprosessen. Oscar skal testes herfra til neste Ă„r!
I dag begynte vi

3 timer pÄ sykehuset, blodprÞver, intervjuer, bilder, 2 leger inne Ä kjenner og ser pÄ han atter andre konsultert. Ny time fredag og en time en gang I uka fram til august
OG vi mÄ rett ned om det kommer nye kuler! Det vil si ingen ferie langt unna pÄ oss


Pluss at mor har fÄtt hjemmelekse.
Jeg mÄ finne fram ALLE bilder jeg har av de ulike symtomene Oscar har hatt og samle dem pÄ en minnepinne
Det er MANGE bilder. Og jeg mÄ finne ut om andre har noen bilder av han der man kan se de symtomene han har hatt tidligere(blodÞre, blÄÞye, spontane blÄmerker uten kjente fall og skader
).
Jeg mÄ hente HELE journalen hans og ta med pÄ sykehuset i tillegg til at jeg mÄ fÄ fastlegen til Ä skrive et sammendrag av ALLE gangene Oscar har vÊrt hos legen med symtomer som KAN vÊre relatert til kulene i hodet

Jau da
jommen sa jeg sjokoladesaus


Oscar er en HELT av dimensjoner!!!
Han er sĂ„ sinnsykt flink og tolmodig og ja jeg vet ikke hva som bor i den gutten ❀
Han lar dem holde pÄ Enda det er vondt og han er sliten og lei


NÄ hÄper jeg bare de finner ut NOE! For Ä gi oss litt sinnsro og kanskje det finnes noe som kan hjelpe Oscar ogsÄ!

Og oppi alt dette mÄ vi prÞve Ä leve livet

SĂ„ “normalt” som det gĂ„r

SĂ„ i ettermiddag/kveld dro vi opp i grĂ„nĂ„sen og jeg og lillebror matet ender(les ville, gale mĂ„ker)
😅
Og Oscar og BPA gikk pĂ„ gressmatta(den sykt bratte). Oscar koste seg pĂ„ vei ned men hadde ikke lyst til Ă„ gĂ„ opp igjen
😅😅😅
PrĂžvde Ă„ klatre opp pĂ„ ryggen til BPA sĂ„ mor kom et stykke ned og dro han opp😘

SÄ dro vi en liten tur opp i uteomrÄdet i GranÄsen barnehagen. Der lekte Odin og BPA kaptein sabeltann og langemann. Og Oscar fant favoritt dissa si. Mens mor satt Ä fulgte med.
Han sneik av seg skoene og sokkene(han har begynt Ă„ gjĂžre ting i “slow motion” nĂ„ og tror med det at han er usynelig
😂😂😂
Jeg sÄ selfÞlgeli at han tok av seg men solen var fremme sÄ jeg lot det skje

SĂ„ drar han opp den ene buksebenet for Ă„ lutfe leggen litt

Slik ligger han en stund fĂžr han drar buksa ned igjen, tar pĂ„ sokker men ikke sko og vil leke med noe annet ❀

Han trengte Ă„ lufte leggen litt og jeg trengte Ă„ la han gjĂžre det!

Han blir tvunget til sÄ mye nÄ som er tÞft, vanskelig, vondt og trist


SĂ„ han lufter leggen og jeg lufter hodet og blogger litt!

Imorgen skal vi pÄ Tivoli(legene har godkjent det)
Og det er det beste Oscar vet!!!

Selv om ting er tÞft mÄ vi bare fortsette Ä kjempe, fortsette Ä glede oss over det som er bra, fortsette Ä gjÞre fine ting sammen.

Og fÞler vi for det
ja sÄ lufter vi leggen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg