Lang vei å gå…

I natt hadde Oscar et rart “anfall” en form for spasmer og han bråvåknet.
Tok seg til hodet og sa; aua…

Jeg spratt opp og tok med smertestillende.
Han var klam og svett og bleik og blå på leppa…
Jeg gav han smertestillende og strøyk han over håret…
Da kom sjokket! KULEN var tilbake og større enn noen sinne. Den er nå enorm!

Jeg roper på JM og han kommer å bekrefter at jeg ikke overdriver. Oscar griper seg desperat til hodet…

Jeg ringer ambulansen etter å ha prøvd å få tak i legevakten i 10 min…

De kom og ville egentlig ha han med ned men mente også at det ikke ville bli gjort noe midt på natten så vi ble enige om å ikke stresse Oscar for mye og at vi skulle komme ned morgenen etter…

Morgenen kom og jeg ringer legevakta for å avtale men de vil ikke høre på meg. En lege derifra ringer og vil ikke hjelpe. Jeg er så sint og desperat at jeg er småfrekk…

Fastlegen blir kontaktet og vi får time mrd en gang. Der blir han vurdert og det blir konsultert med Trondsletten også og vi blir sendt rett ned på sykehuset…

Der sitter vi en god stund…det kommer en sykepleier å styrer litt i 10 min…
Så kommer til slutt en lege…
Det blir gjort ordentlige undersøkelser. Og det kommer en til lege og så enda en…De ringer også Trondsletten legen…

Det måtte altså 4 leger til for å konkludere med at Oscar trenger hjelp og har behov for FULL utredning! Så neste uke legges han inn for å sjekke ALT! CT, MR, RØNGTEN, EEG og mere til.

ENDELIG! blir vi hørt!
Da legen sa; dette er ikke normalt og vi må finne ut hva som foregår inne i hodet hans for å forsøke å finne grunnen til kulene…
Holdt jeg på å begynne å grine!!!
TAKK!!! ENDELIG!!!

Han har ikke BARE autisme!!! Han er syk!

Og nå skal de gjøre noe…

Jeg har fått streng beskjed om å passe EKSTRA godt på. INGEN flere traumer til hodet. Vi prøver å få tak i en innehjelm og jeg har polstret senga og veggene.
Det er mulig han har et brudd på hjerneskallen…men som legen sa kan man ikke gipse hodet og det eneste vi kan gjøre er å holde han så mye i ro som vi kan og gi han smertestillende…

Så jeg skal gjøre mitt beste ❤
Alt jeg kan for min kjære Oscar mann!
Så ber jeg til alt som er hellig om at det ikke er noe alvorlig og at de finner ut hva som feiler han! ❤

(Og ja den siste delen rima😅)…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg