Jobb, jobb og litt mere jobb…😅

Plass 22 pĂ„ blogglisten i Norge er jo ganske kult da mĂ„ jeg si
🙈 he he he


Jeg er jo tross alt bare lille meg og vÄrt liv pg vÄre utfordringer er jo ikke akkurat sÄ interessant for alle og enhver tenker jeg da

Men jommen du sÄ kan det virke sÄnn!
Og det gleder meg at ikke alle bare interesserer seg for rosablogg og champagne! Men at folk fÄr Þynene opp for et litt stÞrre mangfold.
Jeg snakker kun for meg og oss

Men det gir meg en enormt god fĂžlelse Ă„ hĂžre og lese stĂžtten fra sĂ„ mange av dere som fĂžler jeg er amassadĂžr for dere og deres barn ogsĂ„â€â€â€
Jeg takker ydmykt for tillitten og lover Ă„ gjĂžre mitt for at vĂ„re barn skal fĂ„ lettere og bedre tilrettelagte liv i fremtiden!❀

I dag har min fridag gĂ„tt med til Ă„ svare pĂ„ messenger, mail og tlf fra ulike flotte folk som har trengt min hjelp/veiledning i forhold til systemet og andre ting ❀

Begge gutta var pĂ„ skolen i dag og jeg fikk heldigvis litt mere ro for meg selv og pĂ„ tross av all jobben fikk jeg lagt inn en liten dupp ogsĂ„(selv om lĂ„ret mitt enda ikke spiller helt pĂ„ lag og dirrer nĂ„r jeg legger meg da
)
🙈

Middag og klesvask og barnestell og lekser ikke minst som sikkert resten av Norge ogsĂ„ stĂ„r i hver dag. Men lekser med minstemann er en kamp hver gang ass!🙈🙃🙄
Og han tester virkelig mor sin tolmodighet

Men vi kom oss igjennom, selv om matteleksearket ble til et papirfly og mamma er bare dum og har feit rumpe! SĂ„ vet dere det ogsĂ„đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚

NĂ„ ligger Oscar i sin seng og sover og jeg hĂ„per hans natt blir litt mindre begivenhetsfull enn natt til i dag for Ă„ si det sĂ„nn
Gutten gĂ„r ikke i sĂžvne, han driver med YOGA Ăžvelser i sĂžvne
😅😅😅
Flere ganger jeg sto klar for Ä lÞpe opp da det sÄ ut som han skulle ramle ut av senga
Men han la seg heldigvis neg igjen hver gang

SÄ jeg sov med et Þye pÄ kameraet hele natta


Odin har funnet plassen sin i senga mi da JM er borte igjen
og der vet jeg hva jeg har i vente😅😂😅😂 For han sover som en villkatt i bur pĂ„ natta
😂😂😂
Men hva ofrer man ikke for at ungene skal ha det bra si ❀

Jeg har fĂ„tt sĂ„ mye stĂžtte i forhold til det som skjedde pĂ„ snappdagen min igjennom bloggen ❀❀❀

Og for fÞrste gang har jeg ogsÄ fÄtt negative kommentarer og folk som slenger dritt pÄ bloggen 

Folk som skriver stygge og sÄrende ting og ikke minst usanne ting

De fĂžler seg nok svĂŠrt urettferdig behandlet for jeg har valgt Ă„ slette de kommemtarene jeg

Ikke orker jeg Ă„ forsvare meg og krangle med dem heller

Jeg vet hva som er sant og hva andre da velger Ä tro eller velger Ä hÞre pÄ fra andre igjen kan jeg ikke kontrollere og jeg orker heller ikke bruke av min dyrebare tid pÄ Ä diskutere med dem

De som ikke klarer Ă„ holde en saklig tone blir slettet

Min blogg skal ikke vÊre sÄnn!
Jeg vet som sagt sannheten og de som vil vÊre smÄlige og prikke pÄ og kaste skit de blir slettet. SÄnn er det med den saken


Og jo da alle har rett til sin egen mening og oppfattning. Men jeg tenker ogsĂ„ folk kan vĂŠre litt mer rause! Tenke at det er to sider av en sak, slutte Ă„ ta ting sĂ„ fryktelig hĂžytidelig og ikke minst Ønske hverandre godt og stĂžtte hverandre! LĂžfte hverandre opp og fram og reklamere for hverandre ❀
Jeg unner alle alt godt og vil at ALLE skal lykkes og min suksess/lykke skal ikke komme av at jeg har holdt andre nede. Jeg vil fremme dem og lĂžfte dem opp i lyset for det er nok plass til alle❀

Jeg finnes ikke bitter, sint eller sÄnn jeg

Litt skuffet kanskje over at enkelte pĂ„ dĂžd og liv SKAL fokusere pĂ„ det som er “feil” og snakke negativt istedenfor Ă„ vĂŠre rause og si; ja ja
en,to,tre sĂ„ var vi ferdige med det😘

Og i dag fikk jeg gjort sĂ„ mye bra!❀
Og det er godt Ă„ legge seg Ă„ vite at man har fĂ„tt vĂŠre med pĂ„ Ă„ bidra til Ă„ forenkle folk sin hverdag, tipse om diverse og stĂžtte nĂ„r noen trenger en skulder Ă„ grĂ„te pĂ„â€â€â€
Setter sĂ„ enormt stor pris pĂ„ tillitten sĂ„ mange viser meg og fĂžler meg liten og ydmyk over Ă„ fĂ„ lov Ă„ dele og bli delt med❀
Takk!!!

KK redaksjonen tok ogsĂ„ kontakt med meg i dag og vil republisere en artikkel om oss og det fĂ„r de selvfĂžlgelig lov til! SĂ„ det blir gĂžy Ă„ lese den pĂ„ nytt igjen
😊

Snart venter senga og en ny dag i morgen.
Jeg skal gĂ„ tur med ei som har kontaktet meg gjennom bloggen og jeg gleder meg til Ă„ fĂ„ hĂžre hennes historie❀

Takk til alle som leser og deler!
Takk til alle som tekster, mailer og ikke minst ringer!
Jeg er dere evig takknemlig ❀❀❀

Og ikke glem gjengen!;

Det kunne vĂŠrt verre!!!

2 kommentarer
    1. Topp 22 pÄ blogglisten er kult!

      SkjĂžnner du er glad for det, men mĂ„ stille meg spĂžrsmĂ„let om det er kult Ă„ dele masse detaljer fra Oskars liv som masse fremmede skal lese om.. Det er forskjell pĂ„ Ă„ gjĂžre folk oppmerksomme pĂ„ autisme (viktig sak) og Ă„ dele inngĂ„ende detaljer om Oskar. Hvis jeg var syk hadde jeg ikke Ăžnsket at mine foreldre skulle dele sĂ„ mye detaljer fra mitt liv til hele Norge. Spesielt ikke om feks doproblematikk som halve Norge har fĂ„tt med seg. En av grunnene til at denne bloggen har steget sĂ„nn de siste dagene er jo pga det berĂžmte do-bildet og diskusjoner med LĂžvemammaene. Er det ikke litt bismak pĂ„ antall lesere nĂ„r det krever at du utleverer barnet ditt? Info som blir pĂ„ internett for alltid – helt til Oskar blir voksen og skal ha sine egne barn.

      NÄ skal det sises at jeg er VELDIG for at folk skal opplyse om autisme. Det er ingen barn som skal gjemmes fordi de er syke! Men det er forskjell pÄ Ä sette fokus pÄ sykdom og Ä utlevere barnet sitt. Bare lurer pÄ hva du selv tenker om dette. Ser at Oskar blir diskutert pÄ lange nettforum, har du kontroll pÄ opplysningene du deler?

      Jeg fÞlger forresten ikke snappen til LÞvemammene og er pÄ ingen mÄte tilhenger av utleveringen av barn som skjer der heller.

      1. Hei Maximus.
        SĂ„ fint at du engasjerer deg i saken.
        Jeg har tenkt nÞye over hva jeg deler av Oscar med C sitt liv. Oscar har barneautisme og uspesifisert psykisk utviklingshemming og kommer aldri til Ä fÄ et normalt liv med sin egen familie. NÄr det gjelder do problematikken som du kaller det. Er dette ingenting jeg har utlevert noe grundig. Jeg er veldig stolt over at gutten min klarer Ä gÄ pÄ do selv og det forteller jeg til han like mye som alle andre.
        Det at lÞvemammaene velger Ä eksponere sine barn pÄ andre mÄter legger jeg meg ikke borti. Det fÄr bli dems sak og jeg regner med de har tenkt over og tatt avgjÞrelser de mener er riktig i forhold til sine egne barn.
        At det ble en diskusjon mellom oss vedrĂžrende et dobilde tenker jeg er ok jeg…Jeg har beklaget meg for at jeg delte et bilde av en sĂžnn jeg er utrolig stolt av❀
        Det du skriver om at Oscar diskuteres pĂ„ ulike nettforum har jeg ikke fĂ„tt med meg og jeg kan heller ikke styre folk sin oppfattning av at jeg velger Ă„ dele om vĂ„re liv…
        Noen er glade for at vi deler…
        Andre liker det ikke…sĂ„nn er livet…

        Jeg deler om Oscar for at folk skal fÄ et perspektiv pÄ spenvidden innen de ulike diagnosene. Han er hard rammet av bÄde autisme og psykisk utviklingshemming og han ter seg derfor annerledes enn andre med samme diagnose.
        Vi har valgt Ä dele i media, bÄde gjennom film; Film om psykisk utviklingshemming av NAKU som ligger pÄ YouTube.
        Flere artikkler i KK.
        Og vi har vÊrt pÄ tv2 pÄ God Morgen Norge.
        Om andre folk ikke liker dette synes jeg selfĂžlgeli dette er trist. Men jeg synes pĂ„ ingen mĂ„te jeg utleverer barnet mitt som sykt eller noe i den duren…

        Jeg er veldig stolt av Oscar min!
        Og det er maaaange ting som vi ogsĂ„ velger Ă„ holde for oss selv…
        Men skal man fĂ„ forstĂ„else mĂ„ man vĂ„ge Ă„ dele…❀

        P.s. send meg gjerne link til de forumene du nevner, kunne vĂŠrt interessant Ă„ se hva folk tenker og fĂžler og mener 😉
        Mvh Line Albertsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg