Hele verden for meg ❤

Hele verden for meg…

Vær ikke redd.
Jeg går ved din side.
Kom ta min hånd.
Jeg holder i den.
Her i min favn
kan du våge å tro.
Senk dine skuldre,
For jeg, jeg gir deg ro…

Fordi jeg elsker deg.
Slik som du er.
Og jeg vil gi deg allting
jeg har.
Og la meg få bære deg,
Når du er svak.
For du betyr hele verden
For meg…

Så vær ikke redd,jeg går ved din side.

For du er min.
Og nå kan jeg puste.
Og jeg er din.
For evig og alltid.
Se på deg nå.
Livet så langt, så kort…
Og jeg ser en framtid,som du
Du kommer til å få…

Og vit at jeg elsker deg.
Slik som du er.
Og jeg vil gi deg allting
jeg har.
Og la meg få bære deg,
Når du er svak.
For du betyr hele verden,
For jeg.

Og vær ikke redd, jeg går ved din side.
For du betyr HELE verden for meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg