Fiskefølelser og sove “hangover”…

I helga så har det vært mye følelser å bearbeide skal jeg si dere…
Som dere vet har denne uka har vært litt ekstra røff og jeg har stått i en del situasjoner som jeg ikke helt har fått bearbeidet…
Men i helga fikk jeg mulighet til å ta litt vare på meg selv som folk er så glade i å mase på meg om at jeg må gjøre…😂

Begge gutta var på overnatting hos hver sine ekstra gjenger. Oscar hos BPA og Odin hos ny avlastningsfamilie ❤

Det ga a’mor(altså meg) grandiose muligheter som jeg utnyttet max! He he he…

På lørdag døde Gurimalla som bodde i akvariet vårt. Og jeg ville ha en ny malle til akvariet med en gang da de gjør sånn at jeg slipper å rense det i et kjør. Så jeg tar med Gurimalla og vannprøve og drar på dyrebutikken for å få ny(da Guri ikke rakk å bli så gammel…)
Vi har hatt litt fiskedød oppi der og i starten var det litt rart og ekkelt men nå er det ikke noe stress lengre. Et lite dobesøk og så er det videre til fiskehimmelen…🙈
Men jeg er opptatt av at selv om de “bare” er fisk skal de ha det bra så lenge de lever!

Anyways…På dyrebutikken fikk vi ny Malle(send gjerne forslag til nytt navn😘)…
Og så kom jeg til å spørre om en ting til.
For vi hadde to “tigerfiskehaier”(aner ikkevhva arten heter…) som var kompiser og så daua den ene. Og sakte men sikkert har den andre liksom bare trekt seg tilbake, ligger bare der og sturer liksom…
Jeg tenkte at nå dauer sikkert den også snart da…Men nei da…Den lever og lever.
Så jeg spør damen om den fisken bør ha en kompis da eller om jeg bare tillegger fiskene ALT for mange menneskelige hensyn og følelser(jeg vet jo at fisk ikke har følelser altså!) Og jeg spiser jo både fisk og kjøtt men…Dere skjønner tegninga🙈
Så sier hun at joda! Han/hun bør nok ha en venn…
Så da kjøper jeg en kompis til tigerfiskehaien også…
Så kommer jeg hjem og introduserer de nye fiskene for de andre…Og tror dere fakern ikke tigerhaifisken som bodde der fra før kom fram du gitt og bare heiv seg på nykommeren og de bare svømte rundt og “lekte” sammen superhappy❤
Da begynte jeg å GRINE jeg!!! Jeg ble altså så rørt over den greia at jeg gråt😂🙈😂😅
Litt ekstra emosjonell da eller…😂 he he he.
Og min kjære JM så lettere sjokkert ut der han satt i sofaen og tittet bort på meg som satt foran akvsriet å grein…😂🙈

Og kvelden gikk den og det ble natta og jeg skulle legge meg og minnet JM på å være stille når han sto opp på jakt for ikke å vekke ungene…
Øhm…nei…de var ikke her de gitt😅
Og jeg sov så godt og så lenge at jeg pinadø våknet og følte meg helt fyllesyk…
Og jeg har ikke drukket en dråpe siden i fjor sommer! Altså sommeren 2019! Og da jeg drakk 1 rusbrus på ferie så kan ikke akkurat påberope meg at jeg var spesielt fyllesyk etter den opplevelsen heller gitt…😂🙈😅…

Og gutta kom hjem til en opplagt og energifull mamma og vi har kosa oss hele ettermiddagen og nå får Odin ligge i min seng i natt, da JM blir på jakt noen dager og Odin er strålende fornøyd❤ og Oscar ligger å synger for seg selv i senga si, virker også ganske happy han å❤
Og mor skal se Farmen og ta tidlig kveld…
For imorgen er en ny dag.
Med ØNH legebesøk for Oscar først.
Og et annet besøk for Odin etterpå…

Mot i brystet, vett i pannen!
Stål i ben og armer!
Blikket fritt og ryggen rak!
Se det er BRA!

Kom ny uke å treng deg på! Du kan umulig bli verre enn den forrige😂😂😂
Men ikke glem folkens!!!;

DET KUNNE VÆRT VERRE!!!! he he he
(eller kunne det egentlig det😅🙈😂💥)

Lys og kjærlighet❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg