DU er en ekte hverdagshelt❤

Oscar min Oscar!❤
Hva du må gå igjennom…💔

I disse tider snakkes det mye om ulike typer og former for hverdagshelter…Hva de gjør og hva de står i…

Og jeg tenker som så Oscar min at du er den største helten av dem alle…

Ørebetennelse etter ørebetennelse…
Vondt i halsen…
Blåmerker, fall og uhell…
Brukne tær og bein…
Og ekstrem forstoppelse…
Hodepine…
Allergier…
Ulike smerter…
Søvnløse netter…

Det er ikke rart at du velger å ikke “være her” mange ganger. Du kobler ut denne verden og rømmer inn i ditt eget drømmeland…

Der håper jeg du trives, at du har det bra og at du får pause fra alt du må stå i på “denne siden”…

I dag var vi på sykehuset igjen…
For å følge opp forstoppelsen. Mora di har styret med dette siden innleggeøsen uten at du har fått med deg det vil jeg tro.
Men du har måttet gjennomgå…Ulike medisiner, forsøk på ulike doser…tatt vekk mat…tvunget i deg annen mat…
Og du står i det!
Uten å gråte!
Uten å klage!
Jeg ser du har smerter og jeg ser du har det vondt…💔
Men hver dag våkner du med et smil, hver dag hører vi deg le, hver dag får vi kos og klem!

DU er helten min Oscar.
Blodprøver uten en mine.
Røngten uten protester.
Undersøkelser av kirurg uten å klage.
Og ikke minst venting, venting,venting uten sutring…
DU er en helt!

Så måtte vi til fastlegen noe du ba om selv i dag på din måte. For du har vondt i ørene igjen. Og ørebetennelse var nok et faktum…
Men du spiser medisin og tar dråper…uten å protestere, uten å klage, uten tårer!

Kjære, vakre Oscar min!
Om.jeg kunne bytte plass med deg hadde jeg gjort det! Kunne jeg tatt vekk all din smerte hadde jeg tatt den! Hadde du kunnet snakke skulle jeg gladelig ha tiet…

Du klager ALDRI!
Du smiler ALLTID!

DU er en ekte hverdagshelt!

Jeg elsker deg!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg