Du elsker å KNULLE du mamma…

For alle sarte sjeler som nettopp fikk fredagspizzaen eller tacoen eller kaffen, øl, vin eller vann i vranga etter å ha lest overskriften…Her kommer historien;

Vi var på tur på hytta i Rindal for en liten stund tibake(etter at det ble lov pga korona selfølgelig). Oscar har fått en ny BPA, en mann og han var med på turen. Dette var møte nr 3 med ny BPA så vi var ikke godt kjent…
Vi koste oss i sol og ikke minst snø. Over 3 meters høyde og vi gravde snøhule og vi grillet og vi kjørte snøscooter og hadde det så fint.

Den nye BPA mannen nevnes ikke med navn da jeg ikke har spurt om jeg kan få dele det med verden enda, men han kjørte bilen så jeg og JM slapp. Et godt stykke på vei tilbake var vi kommet. JM og BPA småpratet litt om vær og vind, fisking med mere. Men ungene hadde vært litt stille en stund da alle var slitne og litt daffe. Jeg kikker ut av vinduet og aner fred og ingen fare da det plutselig lyder fra min venstre flanke(der satt Odin på 5 år); Du elsker å KNULLE du mamma!

Nå ble det HELT stille i bilen!

Ny BPA…

Hva sier jeg nå???…Det farer noen tanker igjennom hodet for å si det sånn…

Øhm…Hva sa du nå Odin? Gikk jeg for…med et håp om at vi hadde hørt feil…

Du elsker å KNULLE! sa han igjen mye høyere…
Jeg får litt panikk(har han hørt noe? Har han vært våken når vi trodde han sov???)…”kanskje vi kan snakke om dette når vi kommer hjem eller en annen gang” prøver jeg meg på…vi trenger ikke prate om det nå…litt flau, litt forferdet, ikke minst ekstremt overasket!

Du liker å knulle men du liker ikke at barn knuller. Barn får ikke lov å knulle…

Øhm, altså nei…barn får ikke knulle. Det er ikke lov. Hvem har lært deg det ordet?!?

NEI MAMMA! IKKE KNULLE, KNULLE!!! JEG MENER KNULLE!!!

Da går det opp for meg at Odin ikke kan si R!

Og hele bilen knekker sammen i latter!!!

Mamma liker å KNURRE!!!
Vi lo og lo og lo…

Det hører til historien å forklare at Odin en god stund nå har blitt irettesatt når han har vært sint og han knurrer til oss…
Det er ikke lov til å knurre!
Vi bruker ordene våre pleier jeg å si…
Og der fikk jeg den servert rett i fleisen…
Ha ha ha ha…

Og en liten ekstra godbit til de som har like barnslig humor som meg;

Ved middagsbordet i dag utbryter Odin; mamma liker å knulle og Jan Magne liker å knulle med rompa!

Og modne som vi er må vi jo le…

Heldigvis fortsetter Odin med;
ROMPA, ROMPA, PROMPA MED ROMPA!!!

Han er bare 5 år enda men det blir gøy å fortelle denne historien i konfirmasjonen hans!

Ha en fortreffelig fin fredag godtfolk.

Og husk; det er ikke pent å KNULLE(les knurre)…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg