Det blir ingen reise…đŸ˜„

KjĂŠre snille City Syd og Det lille kaffehuset❀

Vi var sÄ heldige Ä vinne bilettene til Dyreparken i Kristiansand fra dere i forrige uke. Og nÄ har jeg sittet Ä sett pÄ mulighetene for Ä fÄ til den turen

Vi har en veldig spesiell livsstituasjon om dagen. Min eldste sĂžnn med autisme og psykisk utviklingshemming har noen kuler i hodet som blir utredet pĂ„ sykehuset. De vet enda ikke hva det er men har heldigvis fĂ„tt utelukket kreft da!❀

Men min kjĂŠreste(som er bonuspappa til gutta) har desverre kreft i benmargen og mĂ„ inn til ny behandling etter sommerferien. SĂ„ han blir liggende pĂ„ sykehuset pĂ„ ubestemt tid. Han har store smerter i ryggen og bena pga dette. Og for at vi skulle fĂ„tt til et besĂžk i dyreparken sĂ„ mĂ„tte vi nok ha flydd ned og bodd veldig nĂŠrme parken sĂ„ han kunne gĂ„tt Ă„ lagt seg for Ă„ hvile nĂ„r han trengte det. Det er trist for oss at prisene er sĂ„ hĂžye pĂ„ bĂ„de fly og hotell nĂ„ i sommer men alle vil vel ta igjen tapene etter coronakrisen
hvilket jeg forstĂ„r❀

Jeg og kjÊresten jobber hardt for Ä gi gutta de beste og fineste minnene sammen nÄ i sommer fÞr den mÞrke hÞsten setter inn. Jeg er ogsÄ syk ulike problemer med magen og sÄnn ogsÄ utredes for Lupus blant annet
 SÄ jeg blir ogsÄ fort sliten. Men vi er ogsÄ heldige. Vi har flotte folk(BPA assistenter) som jobber hos oss med Oscar og de strekker seg langt for oss alle sammen.

Jeg vil bare si at vi er enormt takknemlige for at vi vant og minstemann ble helt i ekstase for Ä kanskje fÄ se sabeltann osv
men det gÄr nok ikke i Är

Det blir for dyrt
jeg mÄ tenke pÄ hÞsten ogsÄ. Da kjÊresten ligger pÄ sykehuset og alt av utgifter faller pÄ meg som aleneforsÞrger(far er av ulike omstendigheter ikke i bildet)

SÄ det Ä bruke opp sparepengene pÄ Dyreparken tÞrr jeg desverre ikke


SĂ„ til poenget kjĂŠre City syd gjengen!
Vi Ăžnsker Ă„ gi tilbake bilettene til dere sĂ„ dere kan gi dem til noen andre som fortjener det❀
Hvem evt hvor henvender vi oss for Ă„ gi dem tilbake til dere?
Mvh Line Albertsen med familie.

Jeg har nÄ fÄtt svar og vi skal levere tilbake bilettene imorgen


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg