Det å få muligheten til å beklage seg…

I dag har jeg snappet for løvenammaene hele dagen. Jeg har jobbet som bare svarte HELE DAGEN! og har svart på en million spørsmål og på messenger.

Jeg har hjulpet folk med BPA,ulike søknader, gode råd i forhold til skole og barnehage, tipset om hvem og hva og hvor de kan ta kontakt for å få ulik hjelp og støtte…

Føler selv jeg har gjort et ærlig dagsverk!
Jeg har sittet på tlf hele dagen…
Jeg har fått utallige positive tilbakemeldinger og folk har vært så positive og takket og bukket for alt jeg har delt av våre liv og min erfaring…

Jeg er jo som dere vet frykteig stolt av Oscar min! Jeg ville dele hvor flink han er med snap folket. Hvor selvstedig han er og selvgående han har blitt. Hvor mye han nå klarer helt alene💙💙💙
I den forbindelse kom jeg til å legge ut et bilde av gutten min på do🙈 For å vise at han klarer ALT selv. Uten å eksponere noe kropp på noen måte! Dette var imot reglene! Og det var jo leit…

Men jeg har jo sett folk legge ut bilder av halvnakne barn med peg og bleie og ja…Jeg så ikke faren i dette der og da og glemte helt at dette strider imot reglene…

Men dette var støtende for noen og de klaget. Og det er helt iorden det.
Det har jeg respekt for og jeg slettet bildet umiddelbart. Folk blir støtt av ulike ting og jeg respekterer at noen synes dette ikke var greit og også at jeg hadde brutt reglene. Det er ikke lov og det var dumt gjort…

Jeg slet også litt med å få lagt ut tekst på de første snappene. Men jeg la ut alle på nytt med teskt når jeg knakk den koden🙈😅
Dette var også et regelbrudd! Det er ikke lov å legge ut snapp uten tekst.
Dette er også helt greit og jeg har full forståelse for at de som er hørselshemmet og døve også vil følge snappen❤
Men som sagt dette rettet jeg fort opp igjen…

Så kommer vi til den delen der jeg ikke lengre har forståelse!
Jeg ble kastet ut av snappen med umiddelbar virkning…
Fikk ikke mulighet for å beklage meg for feilen med å dele det dobildet…
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke har riktige moral eller etikk for å være en del av den gruppa…
Og de slettet ALT jeg hadde gjort hele dagen…

Det føles ikke godt altså…
Får man virkelig ikke lov å gjøre en feil og beklage seg…?
Og så få beskjed om at man er moralsk forkastelig?
Etter alt jeg hadde gjort i dag???

Sååå skuffet over det utfallet…
Ikke rart det er krig i verden!
Den ovenfra og ned holdningen…
Det at man blir så støtt at man ikke klarer å tilgi og gå videre…det skremmer meg!

Heldigvis har tlf glødet i etterkan av folk som elsket det jeg gjorde og synes dette var veldig trasig. Folk har sendt mld og ringt og ja!!!❤

Tuuuusen takk forlens!
Jeg må si jeg var skikkelig lei meg og følte meg ordentlig tråkka på…

Ja jeg gjorde en feil!

Men hvor er medfølelsen til folket?
Hvor er forståelsen?
Hvor er rausheten?
Hvor er takknemligheten for alt jeg har gjort for så mange i dag?
Hvor er tilgivelsen?

Men er det virkelig blitt sånn at man ikke skal få mulighet til beklage seg…

Og gå videre…

12 kommentarer
    1. Når det tidligere flere ganger har blitt lagt ut bilde av avføring, video av barn som griner av smerter og mobbehistorikk, og det av de faste, synes jeg det er spesielt de er såpass streng på en som er gjest. Alle kan gjøre feil og ettersom jeg har skjønt var det ikke lenge bilde lå ute heller.

      1. Tusen takk for støtten Sine. Nei bildet lå ute i ca 5 minutter…før jeg slettet det selv rett før jeg ble kastet ut gitt…🙈
        Synd at all den harde jobben og det fine tidligere på dagen ble slettet…💔
        Fikk utrolig mange fine tilbakemeldinger fra folk både underveis og i etterkant. Så at løvemmammaene valgte å gjøre det på den måten og holde meg til en høyere standard enn de holder selv får de leve med!
        Jeg er stolt og fornøyd over det jeg fikk til både i går og i dag i form av å få hjulpet folk❤❤❤
        Igjen takk for at du skriver til meg og takk for støtten ❤

    2. Så utrolig barnslig! Ganske støtende for sarte sjeler og utleverende mye av tarmproblematikken som legges ut fra noen av de faste løvemammaene.. hvor barna er små og ikke har sjans til å gi noe reelt samtykke. Fulgte deg i dag og syntes du gjorde en god jobb, rettet opp teksting fort og do-greiene var da ikke noe. En del av en hverdag til en mamma med barn med spesielle utfordringer er faktisk nettopp dotrening, bleier, avføring og avføring på avveie.. for ikke å snakke om bæsjekonsistens, forstoppelse og smerter.. noe de selv snakker og deler mye om mange av de andre. Nei fy, så dårlig gjort ovenfor deg!!! Stor klem!! Søkte deg opp da jeg plutselig så du var slettet.

    3. Det må finnes andre måter å få fokus på sykdommer og øke forståelese på enn å utlevere barna sine på den måten som ofte blir gjort der inne. Med fullt navn, bilder og film og full sykdomshistorikk så blir barna blottlagt.. Synes det er så trist. Ikke bare er de syke, men også med foreldre som utleverer hver minste detalj..

      1. Jeg er veldig enig med deg i det Ina. Og nettopp derfor ønsket jeg å ha et annet fokus på min snapp i går. Jeg snappet om hvordan folk kan få en lettete og bedre tilrettelagt hverdag. Hva de har krav på av ulike hjelpemidler, stønader og assistanse. Jeg snakket veldig lite om Oscar sine utfordringer og diagnosen og sykdommer…
        Jeg ville ha fokus på det positive, det at joda han kan ikke snakke…men det jobber vi med og får hjelp til. Det med at det er mye for meg som alenemor men vi har BPA. jeg ville hjelpe folk med å få opp øynene for alt de kan ha krav på som kan gjøre livet lettere. Og jeg er fryktelig stolt av at min sønn har blitt så flink og selvstendig på så mye i livet og ville stolt vise fram det…
        Men der begikk jeg altså en feil og viste noe som var imot reglene…og det er jeg lei meg for…
        Men jeg så ikke poenget i å legge ut i det vide og det brede om alt som er tøft og vanskelig i går. Jeg ville snakke om det jeg brenner for og få muligheten til å hjrlpe andre i samme situasjon.

    4. Jeg fulgte deg også i går og reagerte på at i stedet for introslides viste du til bloggen din, før du reklamerte åpenlyst for boka di. Dette står vel ganske tydelig i retningslinjene at ikke er lov? « Det er ikke lov å promotere seg selv/egne firma/salg» er ganske tydelig for meg…

      1. Mange som spurte meg om det var jeg som hadde denne bloggen og også flere som spurte om boka. Det er vel streng tatt ingen som er tvunget hverken til å kjøpe boka eller lese på bloggen hvis de ikke ønsker eller er interesserte så…
        Jeg tenkte å ikke ha fokus på det som står i bloggen om Oscar og det rundt diagnosen derfor refererte jeg til den. Jeg ønsket å snakke om andre ting i går. Som kan hjelpe andreog deres barn og gi dem en bedre hverdag og hjelpe til med søknader, hjelpestønader, hjelpemiddler og annen hjelp…
        Snakket også om boka da jeg ble bedt om å snakke om ting jeg brenner for og jeg har skrevet denne boka nettopp fordi jeg brenner for dette emnet. Og å inkludere og forstå små barn med autisme. Hvis du tok på vei for det så er det deg det er noe galt med mener jeg…

    5. Du angriper alle som er i mot deg ser jeg.. jeg datt litt ut av snapdagen i går, så fikk ikke med meg det før det plutselig var borte. Derfor trodde jeg det var grunnet boka. Rakk ikke å se noe mer. Skal innrømme at jeg fikk lyst til å lese boka da!

      1. Angriper? Nå bruker du sterke ord? Jeg skjønner ikke hva du mener jeg…
        Jeg angriper da absoulutt ingen personlig jeg…det er ikke sånn jeg er…
        Jeg hadde fått lov på forhånd å dele om boken for det er en ting jeg brenner for. Jeg har det skriftlig fra løvemmammaene at jeg kunne snakke om boka mi. Jeg la ikke ut noe som helst rundt den som har med kjøpepress å gjøre og ikke snakket jeg veldig mye om den heller forsovidt. Snakket mye om hjelpemidler og BPA, og ulike ting folk kan ha krav på og søke om…

    6. Jeg hadde bare svepet jeg gjennom mange av snappene dine, og hadde gledet meg til å sette meg ned å notere litt i fra snappene du delte. Mye jeg kunne trenge å vite masse om.. Men så ble alt slettet. Jeg vedder på at du har brukt timer på din snapp dag. Litt mer takhøyde hadde vært innafor! At du delte et do bilde (om dette er eneste grunnen) ser jeg ikke noe problem i, være er det at du blir hengt ut som en lovforbryter, for etter meldingen som dukket opp etter at alt var slettet så det sånn ut, at du var kriminell! Nei jeg er skuffet både for alt jeg hadde gledet meg til å lese, og for at forståelsen og takhøyden ikke er lik for alle. Håper du lagret mange av bildene du delte og dele de på bloggen i stedefor. Heia deg!

      1. Hei Hanne❤
        Så utrolig fint at du likte det du så og hørte og følte at du lærte og hadde bruk for det jeg sa❤
        Det er bare å ta kontakt med meg på messenger og du vil spørre om noe i etterkant 🙂
        Jeg følte meg også svært tråkket på i etterkant og følte meg behandlet som en kriminell. Det at det finnes regler man skal følge er greit det, men for min del ble dette fryktelig dobbeltmoralsk og merkelig. Og ja jeg brukte HELE dagen min på snappen…
        Jeg brøt følgende regler;
        1. Jeg fant ikke slidene alle er påkrevd å stsrte bloggen med som.skal ligge under minner og fikk først ikke tak i hjelp og jeg skulle starte bloggen etter et gitt tidspunkt så jeg tenkte at det var vel ikke sååå nøye og bare begynte på snappen…
        2. Jeg glemte å legge ut tekst på de første snappene, både av ren glemsel og at jeg ikke helt skjønte i starten hvordan det skulle gjøres. Men med en gang jeg skjønte det la jeg ut alt på nytt med tekst.

        3. Jeg la ut et dobilde(hvor Oscar var helt tildekt foruten lår/knær/litt legger. Etterfulgt av at han vasker hender og tørker dem helt selv for å vise fram hvor selvstendig og flink han er. Det er ikke lov å legge ut bilder av barn på do og dette slettet jeg tvert jeg ble gjort oppmerksom.på dette. Dette hadde jeg lest i reglene men glemte meg bort i iveren og alle spørsmål fra folk. Og det ønsket jeg å beklage. Men det fikk jeg ikke muligheten til før jeg ble kastet ut og alt ble slettet…
        Jeg har desverre ikke tatt vare på eller lagret noe fra dagen da dette skulle være løvemammaene sitt materiale og ikke mitt…
        Men som sagt skulle det være noe så ta kontakt med meg direkte❤❤❤
        Tusen takk for at du skriver og at du støtter meg! Det setter jeg enormt stor pris på.

        Og forresten snakket jeg om boka mi og nevnte at jeg blogger og det mente flere at ikke er lov men dette hadde jeg fått godkjenning til på forhånd og kan vise fram skriftlig om noen betviler det 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg