5 runder med spykoppene…🙈

I dag kjørte vi til Levanger sommerpark der Hugos Tivoli har laget en tivolipark i stedenfor å kjøre rundt.
Der måtte vi bestille biletter på forhånd.
Jeg kikket på værmeldingen og gikk for en dag der det skulle være oppholdsvær. Sol hadde vi ikke troa på men vi håpet på å slippe regn.

Da vi passerte parken langs veien var det en bak meg som spratt opp og ned i bilen…
Og skuffelsen var ENORM! da vi stoppet på burgerking for å spise lunsj først😅😂🙈

Jeg prøvde å forklare situasjonen for Oscar min og det ble litt bedre når han fikk pommesfrittes 😉
Da vi gikk ut SPRANG Oscar ut og vi måtte spurte etter. Og vi tok på oss utebukser, luer, dunjakker ved bilen. Selv om akkurat da titter sola frem…
Vi missforsto hvor inngangen var(det var ingen skilter noe sted…)og det var KRISE nr 2 for Oscar. Da vi måtte snu og kjøre til motsatt side. Så litt stressa og litt oppkavet fant vi inngangen og hoppet ut av bilen…

Til vår overraskelse var det svært få folk i kø da vi ankom parken. Så vi slapp å stå lenge i kø. Og både Oscar og Odin sprang inn. Og vi fikk kjøre karuseller om igjen og om igjen.

Oscar drar plutselig ned buksa og da må han på do. Og hvor var doen tror dere??? Jo ved inngangen! 🙈
Krise nr 3…
Oscar hylte, hulket og gråt! Mens jeg slepte han mot doene. Og han skjønte det til slutt og hoppet ut og spurtet tilbake. Da kom det en trivelig dame ut av en campinvogn som så mer ut som et bolighus. Og spurte om alt gikk bra? Hun hadde fått med seg at Oscar hadde grått og hylt og lurte på hva som hadde skjedd?
Jeg fikk forklart om Oscar i korte trekk og hun smilte forståelsesfult. Koselig av henne å bry seg tenkte jeg❤

Det regnet sidelengs og var kaldt. Odin fikk på hansker(som også måtte sprites må vite🙈😂).
Og Oscar fikk kjøre spykoppene alene. Da BPA ikke hadde den sterkeste magen og jeg selfølgelig hadde mageanfall…
Jeg var litt bekymret for at han skulle kjøre alene men…det gikk sinnsykt bra og han smilte og koste seg helt ENORMT!!!
5 runder ble det på Oscar! Etter hverandre!

Så begynte jeg å merke at jeg ikke kom til å klare meg uten et do…og IKKE et tivoli do🙈
Oscar satt på karusellen…
Så jeg og Odin sprang til bilen! Jeg hiver Odin i inn i bilen og spenner han fast. Og går med en meget spesiell gange inn på et slags senter.
Med do-kortet mitt i hånda i tilfelle! De hadde do der og jeg rusher inn. Låser døra!
I det jeg setter meg ned tar noen i døra🙈🙈🙈
MIN do!!!

Så vondt i magen! Men vi kom oss hjem uten stopp. Og det ble Pizza Grandiosa på gutta til middag 😅
Gutta var svært fornøyd!
Mor spiste brødskive og fikk gå å legge seg litt. Mens Odin kikket film og Oscar og BPA tok seg en sykkeltur til Tiller❤

En flott og innholdsrikt dag på tross av noen “melt downs” og magevondt…❤

Oscar elsker karuseller så vi må vel hit en gang eller to til før sommeren er over…😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg