En skilpadde til redning :)

En blå skilpadde til redning 🙂

Min kjære lille Oscar sliter med å finne roen på kveldene. Han ligger lenge å vrir seg og kommer med lyder og bevegelser.

Det har vært vondt for en mor å se og høre på, den lille kroppen hans og det lille hodet hans klarer ikke å slappe av…

Mye er prøvd ut: samsoving, musikk, kuledyne, kosebamser, synging og kos(stryke på ryggen osv).

Lite har fungert og ingenting har fungert over tid. Nå vil jeg ikke gå inn på medisinske temaer vedrørende Oscar så dere som leser kan evt ta kontakt med meg på mail eller Messenger om dere vil ha svar på noe her, men vi er informert og vet om muligheter innenfor medisinen som er anbefalt for autister.

Da Oscar var liten baby hadde han en skilpadde som lagde lysende stjerner i taket og skiftet farger og lys i et rolig og behagelig tempo. Den fikk han av gudforeldrene sine. Den likte han godt men den ble selvfølgelig ødelagt.

Av en eller annen grunn har Oscar alltid sovet godt når vi er i nærheten av havet. Vi pleier å ha vinduet oppe så vi kan høre bølgesuset.

Oscar har også en disco lampe som han elsker og han har alltid likt ting med lyd og lys. Så tenkte jeg; 

Det må jo finnes noe på markedet som kan kombinere alt dette…og det GJØR DET!!!

Amajo har en skilpadde som både har lys og lager en behagelig lyd av bølgesus. Et fint, rolig blått lys som skal etterligne bølger eller mønster eller noe sånt. Og vet dere hva:

Oscar har sovnet! Ligget rolig og slappet av og sovnet rolig! 

Jeg kunne seriøst ikke tro det så i kveld har jeg stått å sett på han i over 30 minutter mens tårene trillet nedover kinnene. Jeg er så glad for at min sønn endelig har fått noe som hjelper han å finne roen i kroppen og hodet.

Så tusen takk Amajo for veiledning og hjelp og et fantastisk produkt! 

Jeg gleder meg til å teste ut flere ting i framtiden 😍 Kanskje jeg må kjøpe meg en skilpadde til meg selv også. 😉

 www.amajo.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg