Mail til Diplom-is…😍

På bursdagen til Oscar sendte jeg en melding på Facebook til Diplom-is. Som dere som leser bloggen min vet er Oscar litt over gjennomsnittet begeistret for is. Og det er bare en sort som gjelder, nemlig Kroneis med sjokolade fra Diplom-is.O

scar ikke har språk, han bruker bilder til å kommunisere. Men det er et ord han bruker akrivt. Nemlig IS!

Så vi har fått råd om å gi han is så ofte vi kan når han ser oss inn i øynene og sier is. Og da er det kroneis fra Diplom-is som gjelder. Vi har prøvd mye forskjellig, både andre merker og andre sorter. Men dengang ei…

Så jeg sendte en mld om kanskje Diplom-is ville sponse oss med litt is da vi har brukt veldig mange tusen kroner på is de siste årene og mer kommer det til å bli. 

Dagen til Oscar blir bedre uansett om han er lei seg, sint, frustret eller utenfor når han får seg en is. Så kanskje vi er heldige å få litt is som hjelper både han og oss…

Jeg fikk svar på Facebook fra Diplom-is om å sende en mail til en gitt person i bedriften, så nå krysser jeg fingre og tær for positivt svar! 💖

Ønsk oss lykke til da folkens?!? 😉 💖 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg