En solskinnsdag :)

I dag har vi virkelig hatt en solskinnsdag. Ikke bokstavelig talt for det har både snødd og regnet. Men i løpet av dagen har en del hendelser intruffet som har gjort dette til en av de beste dagene på svært lenge. 

For dere som har lest dagens første blogginnlegg vet da at jeg vant en stor pengepremie på radioen imorges. Det var helt fantastisk flaks men også med hjelp av fine folk på radiokanalen P5. 

Jeg har vært hjemme med Odin og vi har hatt en flott kosedag og leketøy sammen. Han har sovet mye da han har feber, så jeg har også fått slappe av litt. Det har rast inn med PM på Facebook med positive tilbakemeldinger på radioseieren og på bloggen her har folk kommentert. Jeg blir så glad for at folk klarer å bli glade på andre sine veiene og ønsker meg og familien min så mye lykke og glede. Jeg håper flere tar seg tid til å lese litt mer på bloggen, for målet mitt er jo å skape bevissthet rundt autisme. Men det å føle på at de føler glede for meg og oss er fantastisk 💖

Så dro jeg og Odin for å hente F på jobb og å hente Oscar i barnehagen. F dro avgårde til noen kompiser og jeg skulle lage hjemmelaget glutenfri pizza til meg og gutta. De fikk lov til å ha syklene og sparkesykkelen inne i dag. Og de raste rundt i stua mens jeg sto og lagde mat. Så ble det HELT STILLE… 

Guttene var ikke å se og ikke å høre. NÅ driver de med noe muffins tenker jeg og sniker meg rundt hjørnet. Synet som møtte meg da gjorde at gleden boblet over og tårene rant. Der lå brødrene i sofaen side ved side og koste med hverandre. Oscar koste med Odin sitt øre og Odin lå der så tålmodig og ble kost med. Flere ganger så de hverandre inn i øynene og smilte forsiktig. Jeg sneik armen rundt hjørnet og tok et bilde. Men blitsen var på så Oscar så opp litt. Men dere klarer vel sikkert å forestille dere det hele uansett. De lå sånn i nesten fem minutter! 

Mammahjertet sprakk nesten og jeg måtte snuse meg tilbake til kjøkkenbenken. 

I dag har vært en flott dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg