Når du hører meg på Radio, SKRU OPP LYDEN!

 

Etter lite søvn i natt da Odin er syk. Han har hoset en del og hadde feber i går,  så mor har måttet sjekke formen flere ganger i løpet av natten. Så våkner man 05.25 av en solebild Oscar som kommer krypende opp i senga og så bar det opp. 

Rutinene går som vanlig med mat pakkesporing med mere. Så ringer tlf 06.55…HERREGUD, hvem har dødd tenker jeg. Det er jo ingen som ringer så tidlig om morgenen! Magen synker, det er et ukjent nummer også… 

Så er der P5 HITS TRONDHEIM som ringer. Jeg skal få være med på musikkquiz! Jeg hører på radioen hver dag og P5 er fast kanal og jeg har fått til sangene hele uka, så jeg tenkte at, ja, ja jeg kan jo melde meg på. Hva er oddsen for at de ringer meg liksom. Men DET GJORDE DE! 

FOR NOEN FOLK💖

Jeg hadde ikke hørt sangen før enda jeg hører så mye på radio, men i min tilstand som småbarnsmor og mamma til en autist har man jo som kjent ikke så mye tid til seg selv som dere vet. 

Det var 4500kr i potten i dag. Og jeg skalv og gråt og var så nervøs at jeg nesten spydde. I tillegg hadde jeg to gutter springende/syklende/dansene og mase de rundt beina. Jeg var så heldig at de gav meg tre alternativer men jeg hadde jo ikke hørt sangen før så jeg regnet med at løpet var kjørt… 

De spilte sangen og jeg hørte ikke pga høytaler. De spilte den igjen og jeg hørte svært dårlig, det var umulig å høre hva som var logisk. Jeg TIPPET! 

33% sjanse for at det var rett… 

DET VAR RIKTIG!!!! JEG VANT!!! 

Jeg bryter ut i gråt, vi som trenger de pengene såååå mye da jeg bare jobber 50% for å få ivaretatt alt rundt Oscar og situasjonen vår. 

MEN! P5’s Anne Marhe og Kroken stopper ikke der må dere tro! De DOBBLER hele summen!!!!!! 

9000 KRONER!!!!!!!!!!!!! 

Jeg sitter fremdeles å skjelver og små gråter av lykke. Tenk at vi er så heldige! Det er helt sykt….

TUSEN TAKK P5 OG ANNE MARTE OG KROKEN! 

Dere vet bare ikke hvor mye dette betyr for oss, ord kan ikke beskrive det… 💖 

TUSEN, TUSEN, TUSEN TAKK! 

Her er klippet, hvis noen vil høre 🙂

http://oslo.p5.no/–jeg-skjelver-og-grater-av-lykke/artikkel/694127/

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg