Og da kom spysjuka…!

HA HA HA!

Jeg må faktisk bare le, det er ikke annet å gjøre. Oscar har nå fått spysjuka/farrang/omgangsyken.

Han har spydd OVER ALT… Så etter leggetid (og et intenst håp om at han nå er ferdig og at senga berger i natt) så har jeg vasket ned stue/kjøkken og bad og revet trekket av alle sofaputene og skuret dem i badekaret.

Nå sank jeg ned i sofaen og begynte faktisk å le! Det går jo ikke ann å være såååå uheldig…

Men jo da! Det går! Så nå må jeg bare le. Kan ikke gjøre annet.  Heldigvis har både jeg og F fri på fredager så vi får dele litt på ansvaret imorgen 🙂 

Så satser vi på at det verste er over i dag og vi kan ha en kosedag sammen imorgen.

Vi kan jo bare håpe at vi andre slipper unna nå da 😉 Men med vår flaks så….ha ha ha.

Ja, ja sånn er livet. Det kunne jo ha vært verre. Vi lever og nå har vi skinnende rent hus og sofa 😉

Livets lyse side fokus i dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg