2 skritt fram og 1 tilbake…

I går var jeg så glad og positivt og frampå at jeg selvfølgelig måtte skryte litt.

DET kom tilbake å BEIT meg i ræva i natt da eller!

Oh yes! Oscar sov nesten ikke i det hele tatt i natt. Han sovnet lett og fort og ja da. “Out like a light” i 19.00 tiden ja da. Men opp igjen i 23 tiden da. LYS VÅKEN!! Og sovnet ikke igjen før i 04.00 tiden. Og jeg hadde “langdag” på jobb i dag og som om ikke det er nok jobber F til kl 22.00 i dag. Jeg kjenner en merkelig smerte i brystkassa. Det stikker og det er tungt å puste…

Stress sikkert…

Så i dag ble det Pizza Grandiosa til middag(til Oscars STORE glede) og så blir det rolig sofakoslek etterpå 😉 

Hvis dere ikke hører mer fra meg kom å let mellom sofaputene ;)…

Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg