aua, aua…

Det føles som et lite gjennombrudd i kommunikasjonen med Oscar 🙂

Jeg har en liten betennelse i tommelen min. Og gikk med plaster siden jeg måtte ha antibiotika salve. Det var ganske vondt en vending men til å leve med. Uansett plaster, som måtte skiftes ofte.

Oscar er fascinert av plaster, han har jo i sitt korte liv måttet ta mange blodprøver, heldigvis de fleste i fingeren. Han har blitt så rutinert at han stikker fingeren i været når vi kommer inn på et laboratorium. Og plasteret etterpå er mer premie enn premien han får.p

Så en morgen når vi sto opp slene og han så at jeg hadde plaster ville han pelle det av. Jeg forklarte at mamma hadde aua i fingeren sin og at jeg måtte ha på plaster. Da stopper han og ser ut i lufta; aua, aua sier han plutselig!!!

Jeg sa ; JA, Oscar! Mamma har aua i fingeren. Så FLINK du er! 

Han SMILTE stort!

Hjertet mitt slo koldbøtte og tårene rant…Han snakket med meg 💖

5 kommentarer
    1. First off I want to say great blog! I had a quick
      question which I’d like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear
      your head before writing. I’ve had difficulty clearing my mind in getting my thoughts out there.
      I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10
      to 15 minutes are usually lost just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?

      Cheers!

    2. Hei.
      Svarer på norsk da bloggen er på norsk. Først vil jeg bare si tusen takk for så positiv tilbakemelding! Blir alltid glad over å høre at folk liker det jeg skriver. Jeg vet ikke om jeg har noen gode råd egentlig. Jeg bare skriver det jeg tenker, rått, uten filter og uten gjennomtanke. Jeg tenker sjelden over hvordan jeg skal formulere meg eller hvilke ord jeg skal bruke. Jeg bare skriver ut i fra mine følelser og da blir det ikke feil… Lykke til med bloggen din, det blir bra når det er ditt eget ❤

    3. After looking over a handful of the blog articles on your site, I truly
      appreciate your technique of writing a blog.
      I book marked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check
      out my website too and let me know what you think.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg