Et svært betydningsfullt kompliment :)

I går fikk jeg et uventet kompliment fra en uventet person.

Jeg fikk vite at denne personen leser bloggen min og ville bare fortelle meg at han/hun liker det jeg skriver og at det har en betydning i hverdagen for denne personen.

Dette betydde/betyr UTROLIG mye for meg. Jeg ble helt rørt og glad! Det har vært en del kritikk rettet i min retning i det siste. Går ikke inn på hvem men det har handlet litt om bloggen. Hvorfor jeg skriver, om jeg ikke er litt forut for min tid. Oscar har jo ikke fått diagnosen på papiret enda.(vi har jo fått relativt klare indikasjoner både fra legene på sankt olavs og overlegen på Tronsletten om at dette er innenfor hva de forventer seg. Men dette vet jo de som faktisk leser HELE bloggen min ;)) Kritikken har nok også handlet litt om eksponering.

Jeg har ikke skrevet så mye i det siste. Gått noen runder med meg selv osv. Men jeg vet jo hvorfor jeg skriver. Jeg skriver først og fremst for meg selv. For å bearbeide og for å dele. For å skape forståelse og ikke minst for kanskje å få muligheten til å hjelpe andre i samme situasjon.

Komplimentet i går bekreftet nettopp dette for meg 🙂 Jeg tolker det som et kompliment og jeg setter enormt pris på alle dere som leser og deler. Dere holder meg oppe og hjelper også andre som kanskje trodde de var alene med slike tanker en vekker på at de faktisk ikke er alene 🙂

Så TUSEN TAKK! Fra meg til dere alle 💖

2 kommentarer
    1. Alltid koselig med komplimenter , særlig i de litt tyngre periodene:), ta det til deg, helt sikkert vel fortjent:). Ønsker deg en hyggelig kveld:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg