Ny genser :)

Jeg fant ikke noe bilde av Oscar i selve genseren så jeg la ved et bilde av noen servietter vi fikk i gave som viser samme motivet for å vise dere hva jeg mener 🙂

Oscar fikk en genser for en stund siden med dette motivet på. Genseren er fra det svenske merket me&i. Jeg har ei venninne som er selger for dem. De har sånn homepartyer osv. Jeg fikk en katalog og satt å bladde i sofaen en dag. Oscar satt tydeligvis å kikket også. Det hadde ikke jeg lagt merke til. Han stoppet meg i bladet og tok det fra meg. Jeg var sikker på at han ville ha noe og ville ha min oppmerksomhet. Men han la seg på gulvet og bladde opp på denne siden med denne genseren og begynte å lage traktor lyder og hestelyder. 

Mamman måtte jo kjøpe den genseren for å si det sånn 😉 Heldigvis for meg er jeg veldig glad i klærne deres også da. Det er sjelden jeg kjøper så mye. Det er litt dyrere enn klær på hennes og maurits liksom. Men de holder utrolig lenge. Vask etter vask og her vaskes det mye. Med to gutter i barnehagen som har bleieuhell titt som det er går vel en bukse i vaskemaskinen minst 2 ganger i uka. Men de holder seg fine i fargen og er myke og gode 🙂

Oscar fikk ha på seg den nye genseren i barnehagen og han hadde stolt pekt på de ulike figurene og skulle vise de voksne. Og sto å så seg mye i speilet. Det er så fint at en genser kan gi så mye glede. Nå har den blitt for liten og ligger å venter på lillebror 💙

Og etter at lillebror er ferdig med den får vi gi den videre i arv for den holder i enda et par generasjoner 🙂

Lillebror har forresten en bukse fra samme merke med en sau på rompa, han går rund med rompa i været og sier; se, se, bæææ, bæææ :)Flinke lillebror 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg