3 års feiring i barnehagen.

I dag feiret Oscar bursdagen sin i barnehagen. I fjord ville han ikke feires så jeg var litt spendt på hvordan det skulle gå…

Det gikk over all forventing. Han hadde en fantastisk feiring. Fikk krone(som han hadde pyntet selv) og kappe. Og barnehagen tok mange fine bilder som jeg fikk se når jeg kom å hentet han. De skulle sende dem på mail i tillegg 🙂

Jeg er så glad for at feiringen ble fin og jeg er så glad for at de er så flinke i barnehagen! Til helga skal vi ha familiebursdag og barnebursdag. Jeg skal bruke uka til å bake og organisere 🙂 Jeg håper det blir bra…

Kanskje noen lurer på hvorfor vi har store feiringer når Oscar er som han er. Men det er vel nettopp derfor vi gjør det. Så han skal bli vant til det og komfortabel med det…Det er det vi håper iallefall. Og funker ikke det så slutter vi. Men vi har fått tips om jo mer vi “venner han til” når han er liten jo bedre er det. Så da får vi håpe “ekspertene” har rett. Men når Oscar blir større skal han selvfølgelig få bestemme dette helt selv 🙂

Statuser fra de festene kommer etter at de har vært 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg