Smil :)

Til Oscar

I natt har du torturert meg i timesvis. Både du og broren din slo dere sammen og holdt baluba store deler av natten. Pappaen din sov nede for han hadde tidligvakt på jobb i dag så det var opp til mamma å holde orden i rekkene. Du hoppet og sang og klatret opp og ned i senga. Koste og susset og dro mamma i armen kl 01.30 for at du ville stå opp. Og broren din lå vegg i vegg og snakket, sang, ropte og sparket i veggen men han lo og ropte på msmma…

Jeg vet ikke hvor mye jeg sov i natt men dere sovnet til slutt. Odin i en ball i hjøret på senga og du lå spredd som en gigantisk sjøstjerne midt i senga vår så jeg hadde omtrent 30cm å ligge på. Jeg turte ikke flytte på deg i fare for å vekke udyret til live igjen.

Da Odin våknet 05.10 snek jeg meg inn gav han smokken og ba til øvre makter om noen minutter til. Jeg ble bønnhørt og kl 06.20 var det fest på barnerommet. Da lå lille du og holdt i hånda til mamma og sov som en stein. Jeg snek meg ut og tok opp Odin. Han var som vanlig i full vigør i løpet av noen minutter.

Du sov som en bjørn i hi på vinteren og vi jobbet hardt for å få vekket deg. Jeg skulle så gjerne ha latt deg sove lenge men vi jobber med å få inn rutiner for din egen del og det inkluderer frokost i barnehagen. Du var veldig trøtt men du tok tak i hodet mitt og dro det mot deg og ga meg en skikkelig kos. Og du koste til og med broren din♡

Du var så blid og fornøyd i dag og smilte masse og koste og ville ha suss hele tiden. Ingen krangling når vi skulle kle på og du og Odin var så gode venner i morres.

Du er så snill og tålmodig og god. Og selv om du har troturert meg i hele natt og jeg nå er både kvalm og har hodepine er ALT tilgitt og ALT glemt når du ser på meg og gir meg ditt største SMIL…..♡

1 kommentar
    1. Så godt med smil :)! Håper det blir litt nattero snart. Vi har jo helt andre utfordringer, men søvnmangel er vi kjent med. Det er utmattende. Snuppa var 4 før hun begynte å sove hele natta, før det var hun våken 3 timer i strekk de fleste netter. Lillemann sover en hel natt en gang i mellom nå selv om han sover veldig urolig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg