100.tusen følelser…

Bildet er tatt forrige helg da jeg og Oscarbakte lussekatter sammen, bare vi to❤

Mens så satt mor i gangen på sykehuset og grein så det spruter…

Så fort ting kan snu…

Oscar skulle jo inn i dag og reoperere øret sitt som har plaget han. Og i og med at vi skulle møte fastende så vekket jeg han ikke før rett før vi skulle ut døra…
Da vi kommer ned på sykehuset oppdager vi en ny kul i hodet som har sprekt opp og blødd…😱
Jeg får legen til å kontakte Barn Mottak med en gang da det er der vi får oppfølging for disse kulene…
Legen som følger opp Oscar er ikke på jobb selfølgeli og en annen lege ringer MEG og vil vi skal komme dit…🙈
Jeg beordrer regelrett vedkommende å ta kontakt med ØNH kirurg som skal operere Oscar og bli enig med han om hvem som gjør hva og hva som skal gjøres…
Heldigvis har vi verdens beste lege på Trondsletten som også blandet seg inn så nå håper jeg de fikk koordinert seg alle sammen og at ting blir gjort/gjennomført…
Mange kokker og mye søl men til slutt så må de vel få til å lage middag…🙈

Narkosen til Oscar i dag gikk ikke som forventet…
Sist gang sovnet han godt inn med meg ved sin side i senga og alt gikk knirkefritt…
Denne gangen bråvåknet han inne på operasjonsstua og heiv seg rund og reiste seg og klamret seg til meg og skulle på INGEN måte puste inn i masken. Jeg så skrekken og panikken i øynene hans…
Mens jeg tviholdt han i armene mine og sang; kattepus å kattepus…Så rolig jeg kunne…
Så sovnet han til slutt…

Og mor ble plassert ute i gangen mens tårene fosset…

Vi var jo på oppsummeringssamtale hos BUP i går og i dag ville jeg ringe BV og få høre hva de tenker nå. Så jeg fikk tatt meg sammen litt og fikk ringt dem. De avslutter/henlegger nå saken! Og vi er ferdige med barnevernet!!!

Og da kom tårene enda en gang! Denne gangen av lettelse…
Advokaten ble informert og selv om det kostet oss 10.000 kr nå før jul i utgifter til henne var det verdt det!

Og så ble jeg redd for Oscar igjen og 100.Tusen følelser strømmet igjennom hodet…

Nå sitter jeg ved Oscar sin side og venter på at han skal våkne. Han snorker ❤
Operasjonen gikk bra!
Det har ligget slimete ørevoks i mellomøret til Oscar stakkars og DET er vondt og ubehagelig det…
Så nå er det sugd ut…Og hullet er pyntet opp og vi håper og ber til gud og alle øvre makter om at det nå gror av seg selv…og vi ikke trenger flere operasjoner…

Kulen så grei ut og konklusjonen er at han har skallet seg i hodet på grunn av smerter…💔

Jeg har ikke klart å spise enda…men man kommer langt med Pepsi Max!

Nå håper jeg julefreden kan senke seg over hus og heim og at vi kan feire uten smerter og med ro i sinnet…❤

Resten av Barnevernet historien fortelles når jeg har fått landet og funnet bakken igjen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg