Tur på sykehuset og vunnet i Lotto!

Jeg sa til flere som kontaktet meg i går og i dag at nå hadde jeg nok dritt og var så sliten at jeg synes jeg selv fortjente å vinne i Lotto…😅

Og i dag vant jeg gitt!!!

100kr rikere er jeg😂😂😂😂

Sykehuset i dag formiddag med Oscar gikk bra!
Han er som vanlig en helt❤
Han har ørebetennelse igjen stakkars da men… og han har tydeligvis klart å putte noe inn i øret som har laget en skrape/arr som blør.
Ikke vet vi hvordan…
Men han fikk utskrevet medisiner og smertestillende og sover nå godt❤

Mor selv er sliten og skal straks legge seg med ormen Odin…
Han vil ligge hos mamma nå når JM er borte.

Livet er tøft…
Men livet er fint…
Jeg er sliten nå…
Men 100kr rikere…

Og det kunne vært værre😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg