Skumle flekker på sengegavelen på hotellet…😱

Kjære Radison SAS Royal Garden Trondheim.

Jeg og min kjære Jan Magne Hoel har i helgen vært gjester hos dere fra fredag 26.07 til søndag 28.07. 

Dette var vårt første hotellopphold på over et år da jeg som dere som leser bloggen vet at har 2 barn med store utfordringer…

Og det blir trolig den siste helgen kanskje noen sinne da Jan Magne skal inn å ta cellegiftbehandling for 2 gang da han har beinmargskreft som dere også vet…

Så vi valgte SAS Royal Garden Trondheim hotell og håpet på en fin helg sammen for første gang på lenge og kanskje for siste gang…

Vi ble møtt av trivelige ansatte i resepsjonen da vi sjekket inn på kvelden fredag, men da vi kom på rommet sank stemningen fort….

Støvet/rusket på gulvet kunne vi fint levet med men synet som møtte oss på sengegavelen var mindre hyggelig(kan sende dere bilder om nødvendig)…
Det var noen flekker som man hører om i slike skrekk historier om hoteller…
Jeg legger ikke ut bildene her da det var skikkelig kvalmt…men send med en PM på Facebook om du tror du har mage til det🙈

Jeg ringte ned til resepsjonen og traff en trivelig svensk dame. Hun skulle sende opp house keeping…
Etter 45 min gikk jeg ned å spurte om jeg kunne få en klut og vaskemiddel for å vaske selv…Resepsjonsdamen beklaget og ringte house keeping igjen. Hun skulle komme med en gang! Jeg gikk opp igjen…

Det gikk over en time og nå ville jeg sove kjente jeg!
Jeg ville ta heisen ned på nytt men der var det kun lov med 2 personer i gangen og med min flaks sto det 2 unggutter i heisen da den kom til min etg…han ene spurte om jeg skulle ned mens han andre ROPTE at det bare var lov med 2 stk og smalt igjen døra…
Som dere kanskje vet så er hotellet veldig lydt så da guttene kom til første etg hørte jeg godt latteren og kommentaren;
Vi skulla iallefall ikke ha hu STØGGA der sammen med oss i heisen…

Så jeg gikk ned trappa jeg…og spurte på nytt om klut og spray…

Da ble den snille svenske resepsjonsdamen med opp på rommet og vasket for oss! Vi spøkte litt om at flekkene sikkert var “is”…Som hverken hun eller vi hadde noe særlig troa på…🙈
Hun var ganske flau og beklaget veldig og sa vi skulle få gratis frokost. Og det var veldig hyggelig å det satte vi pris på…

Så kom lørdag morgen og Jan Magne som er syk klarer ikke å stå i kø eller sitte i varmen så jeg gikk ned i frokostsalen og vi fikk lov ta med frokost opp på rommet. Hvilket vi satte stor pris på!

Det jeg imidlertidig ikke satte pris på var at jenta som sto på brød stasjonen brukte samme hansker da hun tok på mitt glutenfrie brød og alle de andre sitt vanlige brød…

Da blir det kryss kontaminering…

Jeg prøvde å si det til henne på en hyggelig måte men hun var ikke så mottagelig så jeg gikk og sa fra i resepsjonen…

Jeg hadde ikke noe annen mat på rommet så måtte spise dette brødet.

Damen i resepsjonen var veldig serviceinnstilt og beklaget dette og sa hun skulle gi beskjed til kjøkkenet…

Men søndag skjedde desverre akkurat det samme…JM var dårlig og jeg gikk ned det var samme jenta på samme stasjon og samme situasjon med kontaminering oppsto…

Så nå sitter jeg her da STØGG som jeg er og er relativt oppblåst i magen og har vondt da jeg mest sannsynlig har blitt smittet av gluten…

Så jeg har sendt en mail til hotellet og har gitt dem beskjed så dette ikke skjer med flere! Og jeg håper det ble registrert at vi får gratis frokost…

Men tross alt hadde vi en fin helg sammen jeg og JM! Det kunne vært værre! 🙈😂😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg