Min lille bønn…

Jeg vil starte med å si at dette innlegget på ingen måte er ment blasfemisk eller ment for å krenke noen i sin tro eller religion ❤

Dette kom til meg i natt når Odin ikke ville sove og jeg lå å ba en stille bønn for meg selv😅 Og det hørtes ut omtrent som dette;

Fader vår(og Budda, Allah, Jehova, Shiva,Wishnu,engler og alle andre som måtte finnes).
Du som er i himmelen(evt den andre siden, en annen planet, en annen dimensjon eller hvor du måtte være..)
Komme ditt rike(kan det komme litt søvn…)
Skje din vilje, på jorden som i himmelen(det hadde vært himmel på jorden for meg akkurat nå om du kunne spille på lag og la det være din vilje at Odin sovnet igjen…nå! Helst…vær så snill???)
Gi oss i dag vårt daglige brød( gi meg i dag mitt daglige glutenfrie brød, gutta kan få med gluten da…jeg glemte å handle brød i går…)
Forlat oss vår skyld. Som vi og forlater våre skyldere.(tilgi meg for de tankene som nå farer igjennom hodet mitt, jeg trenger å sooooove😅 så skal jeg tilgi Odin for at han ikke sover…)
Led oss ikke inn i fristelse, men fri oss fra det onde.(kan det være ondskap som holder Odin våken tro?…kan du i så fall fri han fra det så vi får sove…ellers er jeg redd det går en liten djevel i meg snart…)
Riket er ditt og makten i evighet.( så til den av dere som sitter med litt makt der oppe, hvem dere enn måtte være…HJELP!!!)
Amen, Ooohm, Allah akbar og ja…
Takk, vær så snill og setter pris på det…
Vennlig hilsen Line😘🤞🙈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg