Lekeland, fiskerampestreker og knust engel…

Dagen i dag har vært aktiv kan man trygt si…🙈 For både voksne og barn…

Dagen startet med sykkeltur for Oscar og BPA men mor var i møte…

Så dro vi på lekeland på Sandmoen hele gjengen.Gjengen besto da i meg, Odin, Oscar og BPA. Jeg ringte på forhånd og fikk vite at det var mer som folketomt på selve lekeland.
Det har ikke vært så mye sosialt samkvem med jevnaldrende på Odin siden ferien startet så håpet om at kanskje noen skulle dukke opp så han kunne ha noen å leke med litt!

Og der traff vi blink!!!
Det kom en jente på samme alder med familien sin og hun og Odin ble straks bestevenner ❤
Mor sjøl fikk snakket litt med fireldrene hennes og det var utrolig koselig! De spurte mye om Oscar og situasjonen og vi hadde en lang og trivelig prat!❤ Ble til og med venner på Facebook og Odin inviterte de på besøk til oss og det håper vi virkelig at vi og de får til 😍
Oscar STOR koste seg med å hoppe på trampolinen og BPA fikk kjørt seg skikkelig med både hopping og å springe etter Oscar opp og ned og rundt omkring😂

Så dro vi hjem og spiste middag og BPA dro. Så jeg ble alene med gutta på ettermiddagen og kvelden. Mens mor sto å tok oppvasken fant Oscar ut at det ville være utrolig moro å dumpe ALL fiskematen ned i akvariet🙈🙈🙈
Maten har stått der i en mnd tid og Oscar har ikke brydd seg noe om det i det hele tatt…
Men i dag!!! Da var det dagen for å teste mor sine evner til å multitaske…🤔

Mor mestret dette hun…Fikk gutta i dusjen fikk tørket romper på do og stelt dem, fikk fisket opp alle fiskene og renset HELE akvariet…mens svetten silte…Fiskene er nå tilbake i en VELDIG ren tank og jeg håper de overlever og at jeg fikk de opp tidsnok før de rakk å spise seg i hjel… En fisk døde😥 Da den hadde satt seg fast i en pynteborg og den ble kokt…🙈 Den dyreste fisken i akvariet…En tigerfiskesuger til 300 kr🙈🙈🙈 Men vi håper vi berger resten…
Mens jeg holdt på klarte klønete jeg å skalle i en pyntehylle og engelen min, som jeg har fått av min gode veninne ble knust😭😭😭
Oscar holdt på å le seg i hjel og synes dette var VELDIG morsomt…
Det ER min feil! Jeg burde IKKE hatt fiskematen tilgjengelig og nå blir den gjemt i skapet fra nå av!😅 Og det er også min feil at engelen knuste da jeg er mer klønete enn selveste Mr.Bean…
Odin prøvde å trøste sin mor og sa han skulle kjøpe ny engel…Men han tror fremdeles at HAN betaler for ting “HAN” kjøper til meg…😅🙈

Så kom JM hjem og hjalp til med kveldsmaten og tannpuss…
Nå er gutta i seng og jeg har funnet sofaen og skal spise kveldsmat selv også…
Aktiviteten har vært høy i dag så nå satser vi på en rolig natt og at Oscar sover godt før vi skal på sykehuset igjen imorgen…❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg