Legges i narkose…

Etter en natt med svært lite søvn fra min side, var det opp 06.00 og få opp Oscar…
Vi møtte opp fastende begge to kl 07.00.
Oscar måtte faste pga første undersøkelsen var gastroskopi. Jeg fastet frivillig forbå vise min solidaritet til min vakre sønn!

Jeg sliter med å finne parkering da det er ulovlig å parkere flere steder rundt sykehuset plutselig. Ser skiltene på den ene siden av veien…men finner til slutt en parkering på den andre siden av veien mellom en rekke biler og er nå litt stressa, jeg legger handikap skiltet i ruta(for det var ikke ledig parkering på noen handikap plasser)…så vi løper inn…

Vi slapp først ikke inn pga det ikke var kommet vektere på jobb. Men vi snek oss inn etter en dame med adgangskort…(strengt ulovelig, men hva skulle jeg gjøre?)

Så kom vi opp og fikk et rom. Oscar fikk på emblaplaster og bandasje over. For han river jo dem av tvert. Bdndasjen var kul da, den var svart og elastisk så det så ut som sånn binning man har inne i boksehansker. Virket som Oscar også synes det var litt kult for han protesterte ikke.

Så kom de med nesesprayen som skal gjøre han trøtt og min kjære vakre sønn legger seg i senga og stritter slettes ikke imot..

Vi fikk flytte oss over i sofaen igjen og O legger seg godt til rette i fanget mitt med tlf min… da skulle vi skifte til sykehusklær. Det gikk forsovidt greit men så sier sykepleieren at hun vil han skal legge seg i senga igjen.

DET vil ikke Oscar!!! Og det kjempes og gråtes og hyles.(selv på sterke doser med beroligende) og jeg lesser han oppi og legger meg med han og luller og stryker og roer ned…Han sovner…

Så ruller vi ned på operasjonsstua og han får på maske og blir langt i narkose…Dette har jeg vært med på flere ganger før, men dette er noe man aldri vender seg til…
Det gjør vondt i hjertet…

Jeg blir fraktet til et venterom og her sitter jeg å koordinerer i forhold til Odin og må ringe fastlegen fordi de ikke får tak i ønh lege som kan sjekke om Oscar har ørebetennelse…når vi først er her liksom…

Så ringer tlf…de vil taue bilen min!!!
Den står ulovlig parkert! Jeg har fått bot på 900 kr og nå må jeg LØPE for at de ikke skal taue bilen…
Og tror dere faan ikke det var et skilt der også da dere!!! INNI et tre!!! Som jeg ikke så!!!
Og tror dere de ringte så jeg kunne flyttet den FØR jeg fikk bot???
Nei da!
Så jeg løper ut da og møter damen og sier jeg ikke så skiltet og jeg har jo handikap bevis og kunne de ikke ha sagt noe. Dette var jo ikke med vilje og jeg har en sønn med handikap og han er på sykehuset og jeg har ikke sovet i natt og ja…

HØR NÅ HER! sier hun!!!
NÅ MÅ DU TENKE POSITIVT…
Da brast jeg sammen…
POSITIVT!!! DU VET FAAN IKKE HVA VI STÅR I…
Da ble hun dritt sur og freste til meg og gikk…
Jeg ropte etter henne at jeg har jo handikap bevis det må da gå ann å være litt grei liksom…
Da slenger hun armene i været med ryggen til…
Så nå sitter jeg igjen her…og må betale en jævla bot jeg slettes ikke har råd til akkurat nå og er redd, trist, kvalm og så sinnsykt sliten… og dagen har akkurat startet….

Hadde dere sett disse skiltene???

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg