Jeg må bli enda tøffere💔

Denne fine gutten hadde i går en skikkelig tøff og ubehagelig opplevelse med noen gutter som trakasserte og mobbet han når vi var på Rush Trampolinepark.

4 eldre gutter mot en 8 åring med barneautisme og psykisk utviklingshemming…

Assistenten sa i fra til dem, det hjalp ingenting. Jeg sa i fra det hjalp ikke mer enn at de i det minste dro vekk fra der Oscar var…

Jeg ga også beskjed til en vakt inne i parken og hun var veldig tydelig på at hun også gjerne kunne snakke med dem om jeg ville.

Men akkurat der og da var jeg så satt ut av det hele og redd for å “miste det” at jeg ville ha minst mulig drama…

I retrospekt burde jeg laget drama!

Leder av parken ringte meg i dag og han var veldig lei seg for å lese om det som hadde skjedd!

Han var meget tydelig på at slik oppførsel fra andre besøkende på ingen måte er akseptabelt og at hadde jeg vært tydeligere når jeg sa i fra så hadde de blitt utvist sporenstreks og foreldrene deres hadde blitt kontaktet!

Han ønsket å gi oss 3 gavekort på hopping så Oscar kan komme tilbake å få en ny og bedre opplevelse ❤

Jeg sa at dette ikke er nødvendig for det er jo JEG også som burde vært enda tydeligere til de ansatte på RUSH om hendelsen.

Jeg ble bare så satt ut, så lei meg, så sint!

Jeg så at det preget gutten min…💔
Og jeg ville ikke skape mer drama der og da…

Grunnen til at jeg skrev bloggen i går var at alle kunne få lese om slike ting vi utsettes for, for dette er ikke første gangen!
Og det blir nok dessverre ikke siste gangen heller🥺

Men det er utrolig godt å vite og få høre at man har sånn god støtte av de rundt!
At Rush trampolinepark tar dette skikkelig på alvor og er meget tydelige på hvordan de ønsker å ha det!

For dem er Oscar en ønsket gjest og hans vel og ve er viktig for dem!
Like viktig som alle barn som er annerledes❤
Og slik mobbing og trakassering slår de hardt ned på!
Det er godt å vite i tiden fremover og gjør kanskje at det blir lettere for meg men også for andre foreldre i samme situasjon å tørre å si i fra, tørre å stå opp for og tørre å snakke på veiene av barna våre…

Vi har blitt så alt for vandt til enkelte ting at vi kanskje er blitt redde eller rett og slett ikke har styrken eller energien til å ta kampen…💔

Da er det utrolig godt å få høre at det vil Rush hjelpe oss med!

Så tørr å si i fra!
Det skal jeg jobbe med også❤

4 kommentarer
    1. Du er en god mor som står for at ditt barn skal bli likestilt. Jeg er også en mamma til et barn med autisme og jeg kjenner de opplevelsene du har nevnt her . Våre barn har mye like rett som de andre barn. Tilstanden deres skal ikke hindre dem til å oppleve hva de andre barn opplever.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg