Jeg er takknemlig ❤

Jeg er takknemlig…

Jeg er takknemlig for at vi lever og er,
For mat i våre mager og at vi har nok klær…

Jeg er takknemlig for at pengene akkurat strekker til…
For at ungene har gaver under juletre og synes at mamma hun er snill…

Jeg er takknemlig for mine nydelige gutter to…
For vakre øyeblikk med dem og for deres naive barnetro…

Jeg er takknemlig for at vi sover under et solid tak, og at det å holde varmen her er ingen vrien sak…

Jeg er takknemlig jeg, for at jeg fikk ufør i fra NAV…
At det hele ordnet seg uten krangler, kamp og krav…

Jeg er takknemlig for at legene rundt oss fins…
At de jobber hardt og godt og ser min lille prins…

Jeg er takknemlig for at kjæresten min er her…
Vi vet ikke hvor lenge vi har han men nyter alle stundene han er nær…

Jeg er takknemlig for at Oscar har fått BPA…
At de er glade i gutta mine, jobber godt så vi alle har det bra!

Og jeg er takknemlig for kommunen! Ja tenk på det! For de har hjulpet oss og støttet oss og var villige til å se…

Og jeg er så utrolig takknemlig for gutta mine!
At de begge er så sterke, tøffe, modige og fine!

At de har empati i sine hjerter ❤
Og når de ler og smiler letter alle mine smerter…

Og jeg er takknemlig for alle fine stunder med alle jeg er glad i og med dem!
Og jeg er takknemlig for at jeg får lov å gi dem klem…

Jeg er takknemlig for at Odin har så god fantasi…
For han energi og pågangsmot og at han alltid er snill og blid…

Jeg er takknemlig for Oscar og hans pågangsmot og hans sterke hjerte…
For at han øver på ord og på å utrykke seg og jobber modig igjennom sin smerte…

Jeg er takknemlig for at vi har holdt oss friske fra Corona og ikke har mistet noen som har blitt syke…
Og at julevinden atter en gang alle våre kinn kan stryke…

Jeg er takknemlig for alle tunge skritt i mine sko…
For veien har vært lang og hard, kampene har vært mange men jeg står her jo!

Jeg er takknemlig for at jeg får en jul igjen, med nær familie og gutta og JM og en ansatt og en venn…

Jeg er takknemlig for min kraft, min styrke, mitt håp og min sterke tro!
På at et skritt av gangen skal jeg krysse en enda en ny vei, et hav, et fjell eller en ny bro…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg