Jeg er i skyggen din…

Til Oscar og Odin ❤

Kjære lille gutten min…
Aldri skal du være redd og lei
Jeg er der for deg!
jeg er i skyggen din…

Jeg er hånden som stryker på ditt kinn.
Når du gråter skal jeg trøste ditt hjerte.
Jeg skal forsøke å ta bort all smerte!
jeg er i skyggen din…

Jeg er stemmen som synger og roer ned ditt sinn.
Når du er urolig om natten ligger jeg ved din rygg. Jeg blir der til du føler deg trygg!
jeg er i skyggen din…

Når det ikke er lyd i stemmen din.
Skal jeg kjempe, rope og snakke.
Aldri skal du behøve å takke!
jeg er i skyggen din…

Kjære vakre gutten min.
Hele mitt liv er til for deg.
Om du er sint,eller lei…
Jeg er i skyggen din.

Jeg håper du alltid har fred i ditt sinn.
Jeg er her i sol, jeg er her i storm.
Min kjærlighet til deg er mer enn enorm.
Jeg er i skyggen din…

For du er gutten MIN!
Det er i skyggen din jeg bor.
For jeg vil foraltid være din mor.
Mellom oss er det en usynelig snor…
Jeg er i skyggen din…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg