Jeg elsker deg Oscar…da danset hjertet😍

Denne kom Odin hjem med i dag❀

For Ä virkelig underbygge det som skjedde i gÄr!

Som de fleste sikkert bÄde kan relatete til og forstÄ er det og har det tidligere vÊrt en del sÞskensjalusi mellom gutta mine

Begge veiene faktisk
😘
Oscar er til tider meget sjalu nÄr Odin sitter i fanget og fÄr kos og nÊrhet.
Da sirkler han rundt som en hai😂 og dumper ned i fanget tvert broren har reist seg og vil ha kos og suss og oppmerksomhetâ€đŸ˜…
Og det er jo helt naturlig at Odin fþler seg litt stilt i skyggen av sin bror ofte

Og at det kan vÊre vanskelig for han Ä se alt han selv fÄr av bÄde fokus, kvalitetstid og moro nÄr Oscar er borte hos og med BPA assistentene sine

SĂ„nn er det bare!
Og det er faktisk pĂ„ tross av at det til tider er tĂžft og vanskelig noe deilig “normalt” over denne sĂžskensjalusien og kranglingen
😅

I helga har vi hatt hjemmehelg.
Den startet litt dramatisk med Oscar pĂ„ legevakta. Men det gikk bra denne gangen ogsĂ„â€đŸ€ž

PÄ lÞrdag slappet vi av pÄ formiddagen sammen.
Vi bare hang og slang og nĂžt at vi hadde fri❀ SĂ„ dro BPA med begge gutta ut pĂ„ et hyggelig besĂžk til sin fine familie, der gutta elsker Ă„ vĂŠre pĂ„ besĂžk ❀
Jeg fikk gÄtt pÄ butikken og kjÞpt Dagbladet der vi var med i avisen pÄ lÞrdag og fikk blogget litt

Det har vĂŠrt veldig mye postivit i etterkant av avisinlegget. Mange fine komentarer og folk har tatt kontakt og skrytt av oss.
Boka og vi har fĂ„tt ny instagram side ogsĂ„â€
#Oscarharautisme#

PĂ„ sĂžndag var det pepperkakebaking med familien❀ sĂžstra mi og tantebarnet mitt kom og broren min og samboeren hans❀ Vi bakte og pyntet pepperkakehus og koste oss sammen og det var skikkelig familie idyll.
PÄ vÄr mÄte selfÞlgeli;
Med at Odin kom ned Ă„ blandet alle konditorfargene og strĂžssel i melis til en brun guggemeie og sĂ„ var han ferdig😅
Og Oscar rullet ut og bakte 3 pepperkaker og spiste litt deig og en god del mel, sĂ„ hoppet han i badekaret😂
Men sÄnn er det hos oss og vi har en fantastisk forstÄelsesfull familie som elsker oss uansett!

Vi gjĂžr jula pĂ„ vĂ„r mĂ„te❀

Etter pepperkakebaking dro BPA og gutta og en ny fyr(kommer mer tilbake til han seinere hĂ„per jeg😉
) ut pĂ„ isdam utflukt. Og gutta kom hjem til kveldsmat

Det ble et raskt bad pĂ„ dem og sĂ„ fant de senga begge to og sovnet etter mors godnattasang❀
(Ligger en liten filmsnutt pÄ Instagram
)

Mandagen kom og gutta skulle pÄ skolen som vanlig. SÄ fikk jeg hÞre at BPA som slulle komme den dagen desverre var syk.
Men det gikk fint. Jeg hentet gutta som vanlig pÄ skolen jeg og JM lagde middag. Oscar hadde litt vondt i magen og litt forstoppelse pga dehydreringen fÞr helgen sÄ vi hÄpet en gÄtur kunne hjelpe

SĂ„ vi kledde pĂ„ oss og tok oss en “se pĂ„ julelys/stjernehimmelen vandring” rundt Heimdal her vi bor. Og fikk et ekstra tilskudd med pĂ„ turen. Ei jente fra klassen til Odin ville bli med og det var jo hyggelig og ikke minst koronavennlig😘

Vi kom oss etterhvert hjem og det ble tid for kveldsmat og bading. Og Odin ville bade sammen med Oscar i gÄr

Dette har vi tidligere vĂŠrt litt skeptiske til da det har vĂŠrt noen hendelser i badekaret som ikke egner seg pĂ„ trykk(men Odin vet meget godt selv hva jeg refererer til
😂)
Odin lovet og oppfĂžre seg pent og at det ikke skulle gjenta seg. SĂ„ de fikk lov. Det var jo tross alt mandag😘😂😅🙈 hi hi hi
JM passet pÄ gutta mens jeg sprang og satte pÄ en klesvask og kom hesblesende inn igjen

Fylte meg et glass brus pÄ kjÞkkenet og da kommer det hÞyt fra Odin inne pÄ badet;

JEG ELSKER DEG OSCAR


Hjertet mitt danset og tÄrene var en selfÞlge


❀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg