I dag er jeg SINT! đŸ€Ź

Ja dere i dag er jeg faktisk lynforbanna for Ă„ vĂŠre ĂŠrlig!!!

Jeg er som regel en som stÞtter helsenorge og skryter av bÄde leger og sykehuset vi har her i byen
 men i dag er jeg forbanna!

Oscar har som kjent barneautisme og uspesifisert psykisk utviklingshemming, han er nonverbal og har SINNSYKT hþy smerteterskel


Men han har vÊrt sÄ uheldig, sÄ uheldig og vÊrt mye syk og plaget og blitt utsatt for uhell/ulykker jeg ikke unner min verste fiende


Jeg stiller alltid opp og forklarer lege etter lege om utfordringene hans og det at han ikke kan si hvor han har vondt


For 3 uker siden ble vi hentet i ambulansen og kjĂžrt pĂ„ sykehuset
Oscar var helt borte og besvimte og nektet Ă„ spise og drikke
han hadde vondt nĂ„r han tisset og hadde allergi og kastet opp
vi ble sendt hjem etter noen timer da de “ikke fant noe mer” enn det de trodde var en urinveisinfeksjon
det ble tatt ultralyd av blĂŠra(kun blĂŠra) og rĂžngten av magen


Vi fikk ingen hjelp, jeg fikk inntrykk av at de tenkte jeg var hysterisk mor og at en omgangsyke og en urinveisinfeksjon var lite Ă„ stresse med
Men det er JEG som kjenner sĂžnnen min og jeg VISSTE at det iallefall IKKE var en omgangsyke(som vi har hatt mange ganger fĂžr!)

Han var fortsatt dÄrlig pÄ mandag og legen tok litt lett pÄ det fÞrst men beklaget seg og vi fikk hjelp gang nr 2
 siden Oscar slet sÄpass mye med tissing fikk vi antibiotikakur, for det de antok var en kraftig urinveisinfeksjon i og med at han hadde sÄ store vansker med vannlatingen sÄ mÄtte han fÄ noe hjelp. Det funket litt
og vi fikk strengt regime pÄ allergimedisin, store doser! Hva han er allergisk mot vet ingen


SÄ i dag holder Oscar pÄ Ä klÞ seg i hjel. Han blÞdde neseblod pga klÞe, ville rive ut Þynene sine og klÞdde over hele kroppen
ville ikke tisse


Jeg dro til legen igjen
hun sendte oss til sankt Olav og der var vi igjennom samme runden. Blodprþver, urinveisprþve(som ble tatt etter at Oscar fikk morfin for smertene), ny rþngten og ultralyd


MEN i dag var det en kirurg som tok oss pÄ alvor
nÄr jeg satt der Ä grein Ä sa at ungen min har det vondt og nÄ mÄtte de finne ut av dette! Enda en kirurg ble tilkalt og innleggelse var et faktum!

Vi blir innlagt og gjennomfÞrer det ene etter det andre. Jeg har hverken spist eller drukket, da Oscar har separasjonsangst kan ikke hvem som helst se etter han. Jeg mÄtte ta han med nÄr jeg mÄtte pÄ do!

SÄ kommer en 3 kirurg
Oscar har forstoppelse! ALVORLIG! forstoppelse
skikkelig ille!!! Full fra topp til tÄ og masse harde knoller! Dette hadde de sett bÄde pÄ rÞngten og ultralyd!!!

SÄ nÄr jeg spÞrr om hvor lenge dette har pÄgÄtt fikk jeg til svar; en god stund/ganske lenge i forhold til alvorlighetsgraden
SÄ spÞr jeg om hvorfor de ikke sÄ dette pÄ den forrige runden???!!!???

Jo dere skjĂžnner at da hadde de sett pĂ„ bildene med andre “briller”
!!!! Sett etter andre ting
Jeg ville SKRIKE!!!!
KØDDER DERE???!!!???
ANDRE BRILLER???!!!???
HVA I HELVETE!!!
JEG HAR EN SØNN SOM IKKE KAN SNAKKE!!!HAN KAN HA HVA SOM HELST FOR FAAN! TA PÅ DERE ALLE FUCKINGS BRILLENE DERE HAR!!!

Jeg sa ikke det


SÄ nÄ mÄ min kjÊre lille nydelige engel tÞmmes fra toppen og fra bunnen!!! Og som vanlig var han fantastisk! Slanger opp og piller ned!
NÄ fikk vi komme hjem en tur og mÄ tilbake i morgen for ny runde
sÄ ber vi til alt som finnes om at vi slipper operasjon!!!

NÄ ligger jeg til sengs med kamera pÄ og lyden pÄ topp
men synkt vondt i hodet og magen(stress diaré) og blÞr fra der damer blÞr fra(stress blÞdninger antar jeg)
hÄper pÄ litt sÞvn fÞr vi mÄ tilbake pÄ sykehuset med Oscar i morgen tidlig


Odin koser seg med JM her hjemme heldigvis og imorgen hĂ„per vi det ikke tar 8 timer som i dag!❀

Sliten, sÄret, forbanna og lei meg

Kom nattens mĂžrke og ta meg med! MĂ„tte du litt sĂžvn bringe
🙏

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg