Har jeg fått solkrem på trusa??? Ja, ja jeg får vel bare leve med det da…

Dette bildet fra i sommer ønsker jeg å få printet ut og hegt på veggen!
For det representerer virkelig hvordan sommeren har vært for oss som familie💙

Det har vært Magisk! Rett og slett magisk!

Vi har kost oss så!

Vi var på Hunderfossen og badet i Mjøsa, vi var i Oslo på cruise i skjærgården og vi badet.
Vi var i Drammen hos gode venner, på Tusenfryd og badet. Vi dro tilbake til Oslo og fikk sove hos min kjære tante T og vi BADET!

Vi har hatt sol, nydelig varme og vi har spist is og god mat og vi har badet og badet og badet!

Har vi hatt noen småtterier som ikke var perfekt? Selfølgeli har vi det…Men vi har løst det i ekte Røllhem-Albertsen stil!

Hotellrom som manglet luft og en seng og tett sluk på badet. Vi åpnet vinduet og Oscar “svømte” på badet og vi “lånte” en seng som vi bar inn på vårt rom fra et annet rom😅😂(vi bar den tilbake altså, dagen etter…😂😂😂)

Aircondisjon mistet på vei hjem fra Oslo til Trondheim…vi gjorde som i gamle dager og åpnet vinduene. Sto i kø i en time pga revovasjon av en bru, fram med tlf og nettbrett til gutta og mor stakk beina ut av vinduet😅

Den beste historien er denne;
Vi er ved Stemmer’n et vann i Oslo med nesten hele storfamilien vår som bor i Oslo og omeng. To tanter og søskenbarn med partnere og deres barn(altså mine gutters tremeninger)…
Odin står i trusa og blir smurt med solkrem av BPA assistent M. Han er urolig som vanlig og klar for bading. Så utbryter han;
Du M…
Fikk jeg solkrem på trusa mi nå?
M svarer; ja du gjorde nok det Odin, littegrann…
Odin ser ned på trusa og svarer;
Ja ja…jeg får vel bare leve med det da!😅❤

Og vi ler!!!

Alle sammen…

For han har så rett! Livet er så fantastisk herlig akkurat der og da at uansett hva slags småting som ikke blir helt perfekt så kan vi leve med det faktisk…

Dette høres kanskje rart ut for dere som evt leser dette som første blogginlegg…🙈😂
Men da anbefaler jeg dere å starte helt fra begynnelsen vår…
For vi har hatt tøffe tak og tunge stunder…

Men sommeren vår…
Den har vært helt perfekt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg