Gratulerer kjære mamma❤❤❤

I dag har jeg bursdag❤
Hele 36 år blir jeg…😱
Og Odin var rystet over hvor gammel jeg er😅

De siste årene har jeg gruet meg litt til bursdagen min…
Av litt forskjellige grunner egentlig…
Har ikke et veldig stort nettverk, ikke det beste forholdet til enkelte i nær familie…
Har ofte følt meg litt liten, alene og lite verdt på sånne dager…
Ikke følt at jeg har noe særlig verdi for noen…
Min yngste sønn har ikke likt at andre enn han har hatt bursdag og har ofte laget litt dårlig stemning osv osv…

Men i dag har virkelig snudd opp ned på dette!
Virkelig!!!

Dagen startet med det beste som har skjedd meg i hele mitt liv…!
Jeg står opp og der sitter lille Odin min i sofaen…det er halvmørkt og jeg er litt trøtt og tusler bort for å si god morgen…
Gratulerer med dagen mamman min❤ smiler han!
Og så kommer det;
GRATULERER MED DAN!
GRATULERER MED DAN!
GRATULERER KJÆRE MAMMA!!!
GRATULERER MED DAN!
Synger han nydelig vakkert!
Og da brast a mor i gråt😘❤😘❤😍

Og jeg tenkte at uansett hva som skjer resten av dagen så er dette den beste bursdag dagen noen sinne❤

Men det stopper jo ikke der!

Jeg får besøk av ei veninne som kommer med ullsokker(fordi jeg alltid fryser) og pepsi max(som er det beste jeg vet) og hun hjelper meg med litt greier mens JM fikser på bilen hennes😘

Etter det får jeg lunsj på restaurant av min kjære JM!
Oscar var fantastisk flink hos tannlegen og vi fikk bare skryt for han❤
Jeg og Oscar bakte muffins sammen til bursdagsfesten❤
Når jeg hentet Odin på skolen så fikk han gå på butikken “alene”( jeg hadde ringt butikken på forhånd så han skulle få hjelp, mens jeg postet et brev) og kjøpte rosa roser til meg som han også hjalp meg å beskjære og sette i vase ❤

Så kom min nydelige søster og svigerbror med tantebarnet mitt og min bror og svigersøster på en bitteliten bursdagsfest her hjemme. Helt etter corona regler❤ vi fikk pizza på døra og spiste kake, åpnet flotte gaver fra familie og nydelige BPA assistenter og det var bare kos og velstand 😍

Og man kunne jo tro det stoppet der…
Men det gjorde det ikke!
For da dukker en av mine beste veninner opp på døra med gave og glutenfrie hjemmelagede julekaker. Jeg fikk en nydelig engel som nå har fått plass på hylla med en gang❤

Og så skulle jeg gi bort en barnekoffert til ei jeg tidligere gikk på ungdomsskolen med og hun ville hente den i dag. Og det gikk jo bra det.
Men tror dere ikke hun overasket også med at både hun og enda ei fra ungdomsskolen sto på døra for å gratulere meg og overrasker med en pose FULL!!! Av glutenfrie herligheter; lasagne, pepperkaker, cookies og potetgull❤ Altså kjære vene!!!❤❤❤
Hadde ikke sett dem siden ungdomsskolen❤

Da gjestene hadde dratt så dro jeg og JM på city syd. Der var det pinadø salg på Pepsi Max!
Og der fikk jeg lov til å kjøpe 4 storpakker med pepsi Max istedenfor bare 3(som egentlig er regelen) fordi jeg hadde bursdag OG en vilt fremmed unggutt gratulerte meg med dagen😅😍
OOOOG det var salg på Lego så nå er julegaven til Odin i boks😘

Og enda så var det ikke over!
For når vi kom hjem hang det en liten pose på døra og den var fra en fin nabo og inneholdt et nydelig julehjerte pynt❤

Og nå sitter jeg her i sofaen og leser over hyggelige hilsninger fra fine venner på Facebook og fra bestemor til og med og føler meg utrolig takknemlig for alt jeg har fått og fått oppleve i dag❤❤❤

Gratulerer kjære mamma❤

I dag kunne det ikke blitt bedre!!!❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg