Først ranet! Så en tur på Sykehuset…💔

Dette er fra i går kveld da jeg og gutta boys måtte en tur på Sykehuset for Oscar blødde fra øret…

De som følger bloggen vet at vi har litt mer enn gjennomsnittet å stri med…
Nå som vi fikk en slags mini opptur tidligere i uken tenkte jeg at det kanskje skulle snu litt for oss nå…
Der tok jeg sudern meg feil gitt…🙄

Helga startet med et pang💥

Ranet;
Jeg vet ikke helt hvilket annet ord jeg skal bruke. For vi har fått frastjålet 4 stk nye sommerdekk på styggdyre felger!😱
Og hvorfor har en mor med dårlig økonomi valgt å kjøpe slike dekk og felger tenker sikkert mange… Vel det kan jeg forklare!
Jeg ville ALDRI drømt om å kjøpe disse selv, jeg synes slike ting er FULLSTENDIG unødvendig og TULL(sorry til alle bilentusiaster der ute…)
Men da vi kjøpte ny bil(les nyere bruktbil) var det disse dekkene pg felgene som sto på bilen og vi fikk bilen såpass rimelig at vi ikke orket å ta dem av å bytte og forhandle om dem om dere forstår. Vi tok de raskt av bilen da og har siden forsøkt å selge dem. Da de har en verdig på rundt 45.000 kr…
Men ingen har bitt på…Eller det vil si ingen har kontaktet oss for å kjøpe dem iallefall.
For da JM skulle hente dekkene i går var de borte!!!
De lå i en innlåst bod INNE i blokka! Det vil si at noen har låst seg inn i blokka og i boden og tatt BARE våre dekk. Som i tillegg lå i poser…Det er bare helt sinnsykt og føles helt jævelig for å si det rett ut…
Det er et overgrep…noen har fulgt med på annonsen evt, og kommet seg inn. Eller noen har nøkler og driver å snuser rundt i blokka💔😱
Det er skikkelig ekkelt å tenke på!
Jeg har lenker på alle dører så her kommer de ikke inn med bare nøkler men jeg føler meg ikke trygg. Mye alene med gutta…Da JM må forberede seg til han skal innlegges på sykehuset og må være helt frisk…
Jeg er redd, lei meg og knust…
Nå må vi politianmelde, lage forsikringssak og ja…Hvem vet… dette var fredag ettermiddag…

Sykehuset del 1;

Etter å ha fått summet meg litt, informert naboer om innbruddet(som ikke var et klassisk innbrudd, da det ikke er noen tegn på det…).
måtte jeg hente guttaboys på skolen.
JM er hos foreldrene i helga så jeg og gutta skulle kose oss med mat/godis og film alene(da BPA som skulle jobbe sitter i karrantene😅)…
Sånn er livet si…Men jeg hadde en kosekveld planlagt. Og kvelden gikk forsovidt som normalt den…Odin leker først med nabojenta ute og så kommer han inn og kikker film og slapper av Oscar bader…
Det er da jeg legger merke til den litt rare oppførselen til Oscar…Han dukker under på nytt og på nytt, prøver å grave seg i øret og hoster og gaper. Presser over nesa og dytter skuldra opp til øret…
Faan! Tenker jeg…Ørebetennelse igjen…
Jeg fisker han opp av karet og setter meg til med q-tist og hodelykt og kikker…
Masse brun sirup fiskes ut og så kommer blodet…og jeg ser et dren som ikke ser ut som det er på riktig plass(ikke at jeg er lege eller sånn altså men…)
Og Oscar uler og klyper meg i armen og det er en god del blo…AUA, AUA! klynker Oscar.
Og mor ringer legevakta…

Vi blir sendt til barn mottak…klokken er nå 19.30…og der sitter vi en god time.
Alle tre; Meg, Oscar og Odin…
Så blir vi fortalt at ØNH legen er veldig opptatt nå så vi må komme tilbake imorgen…
Gi Oscar smertestillende og ja…
Mulig operasjon imorgen.
Ingen ser på han, undersøker noe som helst…
De tar en puls og en temp bare…

Så da måtte vi dra hjem da. Oscar får smertestillende og vi venter på timen på sykehuset…
Oscar er urolig og irritert og jeg håper dette løser seg eneklt i dag men…jeg er forberedt på det verste…

Sykehuset del 2 kommer i kveld!

Følg med folkens for her går det fort i svingene…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg