Ferietur og nå en ny kul…

På fredagen forrige uke var vi på sykehuset og fikk grønt lys til å ta oss en liten ferietur!

Vi satte oss i bilen og sjekket værmeldingen og turen gikk til Oslo, da det var meldt best og mest stabilt vær der og bilturen ikke var alt for lang…

Vi bodde på hotell i sentrum og gikk tur i hovedstaden og nøt det fine været. Så på kongens slott, spiste is og var på besøk hos gode venner en dag!

Nesten alt gikk knirkefritt foruten at Oscar nesten skoldet hele kroppen i badekaret første kvelden. Da bryterne på blandebatteriet var motsatt av det vi har hjemme😱 Av og på til venstre og varmt og kaldt til høyre, hjemmeer det motsatt…
Jeg sto og lagde medisinen hans da han kom opp flammende rød og sa; aua, aua!
Herregud jeg fikk panikk!!!!
Men det gikk superfort over og jeg fikk sove bittelitt den natten…selv om jeg følte meg som en helt for jævelig dårlig mor…

Men som sagt ferien var koselig og vi slappet av og fikk gått mye og hadde et avbrekk fra alt av sykehus og leger og styr…

Så på tirsdagen kom vi hjem og da gikk bomben av!
Oscar sov ingenting fra tirsdag natt til onsdag og på onsdagen våknet han opp og så helt forferdelig ut! Rød og hoven og full av skorper og prikker med puss…
Jeg ringte sykehuset. De ville jeg skulle ta bilder og film og øke allergimedisinen hans…
Nesten ikke søvn fra onsdag natt til torsdag…

Torsdag ettermiddag oppdaget vi en ny kul i hodet til Oscar og jeg ringte sykehuset igjen, slik jeg har fått beskjed om…De hadde så mye å gjøre at de sa jeg skulle ta bilder og filme kulen(hvilket er mer som umulig men…)Så lenge den ikke sprakk og jeg trengte hjelp ril å stanse blødningen ville de at vi skulle komme som avtalt på fredag morgen…

I dag dro vi ned 09.00. Inn på et rom som vanlig…
Prøver og blodprøver og undersøkelser og ja div…ulike leger konsultert. Til og med jeg ble tatt prøver av i dag🙈 da går de virkelig i bredden😅 for både jeg og Oscar har betennelse i ansiktet…

ALLE som møter Oscar skryter uhemmet av hvor sinnsykt flink og tolmodig og medgjørlig han er! Det er så mye til den lille kroppen💔
Men humøret og smilet er på plass!
Så nå må vi vente til mandag på prøvesvar og ny time på torsdag…Mulig antibiotikakur og ja de vet ikke helt hva mer og ikke vet jeg heller…
Men,men…

Vi vant jo dagsbiletter til Kristiansand dyrepark denne uken fra en konkurranse på City Syd!!…
Og det var jo utrolig koselig!!!
Vi har fått så mange tilbakemeldinger på at vi fortjener det og folk unner oss det for alt vi står oppi og! Jeg setter såååå stor pris på absolutt alt og alle som har skrevet og sendt meldinger!!!❤
Selv mener jeg ikke vi nødvendigvis fortjener det noe mer enn andre men at vi har kanskje litt mer å stå i om dagen det skal jeg ikke krangle på…😘

Desverre ser jeg på prisene på hotell og evt fly ned og det tviler jeg på om vi får råd til å dra på denne turen…Enda så fint det hadde vært med en sånn tur!❤

Men å kjøre til Oslo var vanskelig nok for hele familien. Oscar med sine ting, Odin med sine utfordringer. JM med kreften som er i stadig forverring💔 Han har kramper i beina på kveldene og store smerter. Og jeg med magen og svimmelhet…
Så hvis vi skulle fått til dyreparken måtte vi nesten bodd i parken så JM kunne få hvile når han trengte det og sånn…
Jeg er jo heller ikke frisk, så det ble tatt ekstra prøver av meg i dag også…
Jeg blir så fort utslitt…💔

Jeg skulle ønske jeg var millionær og kunne gi ungene mine den ferien jeg føler de fortjener og gjort livet enklere for JM som går en mørk og vond høst i møte.
Vi skulle flydd hellikopter ned og kost oss i parken og flydd hjem og alle skulle vært smertefrie og ingen skulle hatt stress…

Men sånn er det ikke…

Vi får se hva vi får til…
Men mor er veldig realistisk på at dette nok ikke går denne gangen.😥
Det blir nok Odin som blir mest skuffet da han ble såååå glad vi vant bilettene og sånn…Lite visste mor om hvor mye resten skulle koste…

Men ikke glem folkens!!!;

DET KUNNE VÆRT VERRE!!!😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg