Ferie med stil…🙈

Dette er fra Trollfallet i Hunderfossen familiepark. Bildet er tatt for 2 dager siden.
Dere tenker kanskje at; “jo’a man skal jo se litt rar ut når man blir tatt bilde av i en slik karusell”…

Men eeee…Vi kan nok være enige i at mitt utrykk kanskje skiller seg litt ut i fra “bermen” 🤣 De som jobbet der synes iallefall det😂😂😂

Så for å forklare det litt merksnodige utrykket;
Oscar kan ikke snakke og han ELSKER å ta karuseller. Og da mener jeg typ spykoppene på Tivoli 7 ganger på rad elsker…🤣
Jo mere fart jo bedre og nå er han større og vil ha mer utfordringer…

Dette skremmer livshiten ut av mora hans!
Jeg har en sånn frykt/angst for at karusellen enten skal dette fra hverandre eller at belte/sikringen ikke er god nok og Oscar skal falle ut. Og da i en sikker død! Ja! Le gjerne dere, men det HAR SKJEDD!!!
Folk har mistet livet i karuseller…
Og Oscar som ikke kan snakke han kan ikke si i fra om.noe føles feil heller…

Jeg kunne valgt det vekk…
Kunne ha latt angsten styre og ikke latt han gjøre det han elsker…
Men det er for gæli tenker jeg…
Han er så lidenskapelig opptatt av dette at jeg utsetter meg selv og hans assistenter for “fare” istedenfor 🙈😂😅
Og nettopp dette er fanget på kameraet i denne karusellen. Man blir heist opp i lufta i svarteste mørket og aner ikke hva som skal skje. Alt man har er et belte over livet.
Og PANG! Så dropper man ned og mitt instinkt som godt mor er umiddelbart å beskytte ungen😂🙈😅

Jeg skal blogge mere om ferien vår seinere i kveld ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg