En liten drøm har gått i oppfyllelse…

For noen dager siden fikk jeg en utrolig koselig melding på messenger.

Ikke bare ble jeg glad for det jeg fikk vite men jeg ble også utrolig takknemlig for at vedkommende tok seg tid til å sende meg melding å fortelle meg om dette.

Jeg fikk vite at en skjønn liten gutt ved navn Berge, som har møtt Oscar tidligere og viste stor interesse for han. Han ville vite mer om Diagnosen hans og ville kjøpe boka jeg har skrevet om Oscar. Nå har Berge valgt å bruke denne boka og erfaringene og lærdommen han fikk om Oscar til å holde et innlegg/foredrag om autisme og Oscar for klassen sin!

Jeg ble så utrolig glad og stolt når jeg hørte dette! For det betyr at jobben jeg gjør har betydning og betyr noe for noen. Og kjære Berge fører dette videre til sine medelever og kanskje kan det vekke litt interesse i dem også!

Det er vel lov å håpe…:)

Men jeg lever nå i lykke og takknemmelighet for det jeg har fått. Berge vet nok ikke dette og er nok litt for ung til å forstå, men han har gitt meg en enorm gave og han er ansvarlig for at en av drømmene mine har gått i oppfyllelse…❤

Så kjære Berge! Takk skal du ha! Kanskje du leser dette når du blir stor nok selv og kanskje mammaen din leser det for deg nå!

For Berge…Akkurat nå er du helten min ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg